הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
אפל תשקיע מיליארד דולר בפתיחת משרדים חדשים בטקסס
חברת הטלפונים והמחשבים המוכרת תפתח משרדים חדשים מצפון לאוסטין בעלות אסטרונומית, מקום שבסופו של דבר יאכלס כ-15 אלף עובדים. החברה אף הודיעה על הקמת משרדים חדשים בערים נוספות והרחבת משרדים קיימים

ענקית המחשבים והטלפונים הניידים, אפל, הודיעה הבוקר כי בכוונתה להשקיע לא פחות ממיליארד דולר בבניית מרכז משרדים חדש מצפון לבירת טקסס, אוסטין.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


חנות אפל, אילוסטרציה (צילום: Shutterstock)

 

קמפוס מרכז המשרדים ישתרע על פני 133 אקר ויהווה בית שני לקרוב ל-5,000 מעובדי החברה. ישנה גם אפשרות שהחברה תרחיב את הקמפוס ובכך המקום יוכל לאכלס 15,000 עובדים. הבחירה באוסטין לא נעשתה במקרה, והקמפוס ימוקם במרחק של פחות ממייל אחד ממרכז המחקר והפיתוח של החברה. עובדי החברה אשר יעבדו מהמשרדים החדשים יהיו מכלל המחלקות של אפל, לרבות מהנדסים, מו"פ, מכירות, שירות לקוחות ועוד.

בעקבות בניית הקמפוס, אפל תהפוך לחברה הפרטית הגדולה ביותר בעיר. "אפל גאה להביא השקעה חדשה, עבודות ואפשרויות קידום לערים ברחבי ארצות הברית. אנחנו מעמיקים את הקשר שלנו עם העיר ועם תושבי אוסטין, קשר שקיים כבר קרוב ל-25 שנים", אמר הבוקר מנכ"ל אפל, טים קוק, בהודעה שפרסמה החברה.

מושל טקסס, גרג אבוט, הגיב להחלטה של אפל ואמר כי "זוהי עדות לכוח העבודה האיכותי והסביבה הכלכלית המדהימה שטקסס מציעה". אפל לא הסתפקה אך ורק בהודעה על ההרחבה בטקסס, וגם הודיעה שתפתח מרכזי משרדים בשלוש ערים, סיאטל, סן דייגו וקאלבר סיטי (עיר הנמצאת בין מרכז העיר לוס אנג'לס לבין סנטה מוניקה). בכל אחד מהמשרדים הללו יועסקו אלף עובדים, והם צפויים להיפתח בשלוש השנים הקרובות. החברה אף הודיעה כי היא תרחיב את פעילותה בערים פיטסבורג, ניו יורק, בולדר (קולורדו), בוסטון ופורטלנד.

רבים הסיקו כי ההחלטה של אפל נובעת מלחצים שהופעלו עליה מצד ממשלת טראמפ. לא פעם תקף הנשיא את התנהלות החברה, ובספטמבר האחרון הזהיר הנשיא כי החברה תיאלץ לעמוד במכסי מגן נוספים אלא כן היא "תייצר את מוצריה בארה"ב במקום בסין".

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE