הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
סטודנטית אמריקאית נרצחה בהולנד
צעירה ממינסוטה שלמדה באוניברסיטה ברוטרדם נדקרה למוות ביום רביעי האחרון, ככל הנראה על ידי שותפה לדירה. החשוד נעצר לאחר שנמלט לעיר אחרת. אמה של הצעירה: "נדקרה והוכתה בלי שום סיבה חוץ מהניסיון להיות חברה שלו"

סטודנטית אמריקאית שלמדה בהולנד נדקרה למוות, ככל הנראה על ידי שותפה לדירה. שרה פפנהיים, בת 21 ממינסוטה שלמדה פסיכולוגיה באוניברסיטת רוטרדם, הותקפה באכזריות בדירתה שנמצאת במרחק בלוק אחד מהקמפוס ביום רביעי האחרון. השוטרים הוזעקו למקום לאחר שהשכים שמעו צעקות ואלימות. השותף שלה שחשוד במעשה ניסה להמלט אך נתפס על ידי השוטרים כשהוא יורד מרכבת באיינדהובן, כ-60 מייל דרום-מזרחית לרוטרדם.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


הותקפה באכזריות. שרה פפנהיים (צילום מתוך פייסבוק)

דוני אודגארד, אמה של פפנהיים, אמרה לחדשות פוקס: "הם מצאו אותה בשלולית של דם, אחרי שנדקרה למוות. נדקרה והוכתה בלי שום סיבה חוץ מהניסיון להיות חברה שלו". לדבריה בתה הרבתה להתלונן על מזג החם של השותף והיא דחקה בה לעזוב את הדירה, אך בתה סירבה לעשות זאת בטענה שהייתה "חברתו היחידה".

אחיה של פפנהיים שם קץ לחייו לפני שלוש שנים והיא החליטה להתמקד במחקרים על התאבדות במסגרת לימודיה, לזכרו. אמה אמרה "כבר עברתי את זה בעבר. בכיתי כל כך הרבה, העיניים שלי יבשות. אני עכשיו בשלב הכעס".

דובר משטרת רוטרדם  רולנד אקרס אמר לחדשות ABC שהם ממשיכים בחקירת האירוע. "זהו כמובן מקרה מאוד, מאוד טראגי. אנחנו קצת שמחים שהצלחנו לעצור את החשוד כל כך מהר, אבל זו טיפה קטנה בכאב שהמשפחה ודאי מרגישה. מחשבותינו עמם".

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE