הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מביך או רומנטי? צפו באופסט צץ על הבמה באמצע הופעה של קרדי בי ומתחנן שתיקח אותו בחזרה
"אני רק רוצה שדברים יירגעו. בסופו של יום, זו עדיין משפחה וכשכולם יוצאים נגד האבא של התינוקת שלי זה לא עושה לי טוב". כך קרדי בפוסט שהעלתה לאינסטגרם בו התייחסה לדרמה שהתרחשה על הבמה וביקשה מהמעריצים שלה להפסיק להתקוטט באינטרנט

בימים אלה, אחרי הפרידה המתוקשרת, בעלה של הראפרית קרדי בי, אופסט, עושה הכל בימים אלה על מנת לגרום לה לחזור להיות איתו, ביקש לעשות מחווה רומנטית ודרמטית במיוחד על מנת לשכנע אותה. רק שהפעם המחווה היתה ציבורית מדי ונראה שקרדי ממש לא התרגשה.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים




המהלך של אופסט הגיע לאחר שהשניים הודיעו כי הם מתגרשים ולאחר מספר דיווחים לפיהם הוא לא היה בעל נאמן לכאורה. עם זאת, אופסט לא כל כך בעניין של גירושין, כי הוא כבר שיתף באינסטגרם עד כמה הוא מתגעגע לקרדי. כמו כן, הוא חשב שזה יהיה רעיון נהדר לצוץ על הבמה באחת ההופעות שלה ולבקש ממנה שתיקח אותה בחזרה.

אז במהלך ההופעה של קרדי במתחם רולינד לאוד, שבלוס אנג'לס, קפץ אופסט על הבמה עם שלטים עליהם נכתב בוורדים "קחי אותי בחזרה, קרדי". אך היא אפילו לא הבחינה בכל ההשקעה ונראתה עצבנית מכל המצב. צפו:




לאחרונה פורסמו לא מעט דיווחים לפיהם קרדי נתונה בהתלבטות קשה: היא אוהבת את אופסט, אך לא מסוגלת להתמודד עם הבגידה. 

אחרי ההופעה פרסמה קרדי סרטון בחשבון האינסטגרם שלה, בו התייחסה לדרמה שהתרחשה קודם לכן על הבמה: "אני רק רוצה שדברים יירגעו. אני צריכה זמן על מנת שנוכל לראות עין בעין. אני לא יכולה לחזות את העתיד". היא הפצירה במעריצים להפסיק את ההתקוטטות במדיה החברתית והוסיפה, "בסופו של יום, זו עדיין משפחה וכשכולם יוצאים נגד האבא של התינוקת שלי זה לא עושה לי טוב".

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE