הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
בתום חקירה פנימית: רשת CBS לא תשלם ליו"ר שהואשם בהטרדה מינית
על פי חוזהו של לס מונבס, הוא היה אמור לקבל סכום ענק של 140 מיליון דולר מהרשת בעת פרישתו. כבר לפני חודשיים החליטה הרשת לתרום 20 מיליון דולר מתוך הסכום, והיום נודע כי מונבס גם לא יראה את 120 מיליון הדולרים שנותרו. "הפר את המדיניות וגם סירב לשתף פעולה עם החקירה", כתבה הנהלת הרשת

שלושה חודשים לאחר שלס מונבס פרש מתפקידו הבכיר כיו"ר ערוץ CBS בשל העובדה שהואשם ע"י מספר נשים בתקיפה מינית, היום הודיעה הרשת כי מונבס "לא יקבל פיצוי כלשהו" למרות שהיה אמור לקבל לא פחות מ-120 מיליון דולר ע"פ חוזהו.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


CBS לא תשלם ללס מונבס בעקבות הטרדות המיניות (צילום: Shutterstock)

 

לטענת דירקטוריון החברה, פיטוריו של מונבס היו מוצדקים ועל כן לא מגיע לו פיצוי כלשהו. כאמור, על פי החוזה שעליו היה חתום, מונבס היה אמור לקבל 140 מיליון דולר כפיצוי. לאחר הודעת הפיטורים בספטמבר, רשת CBS החליטה לתרום 20 מיליון דולר מכסף זה ל-18 ארגונים הפועלים נגד תקיפות מיניות. 120 מיליון הדולרים שנותרו ממתינים לממצאים של שתי חברות אשר חוקרות את טענות הנשים הרבות שהתלוננו כנגד מונבס.

בשבוע שעבר פורסם בעיתון "ניו יורק טיימס" חלקים מדוח הסופי של שתי החברות. בפרסום זה נטען כי שמו של מונבס נקשר "המון פעמים" לתקיפה מינית. ההודעה על כך שמונבס לא יקבל ולו דולר אחד מהסכום הענק מגיעה על רקע ההודעה שפרסמה הרשת שבה נטען כי החקירה הפנימית נגד מונבס נסגרה. 

"באשר למר מונבס, הגענו למסקנה שיש סיבה מוצדקת בפיטוריו בעקבות הפרות חמורות רבות, לרבות של מדיניות החברה, כמו גם הסירוב שלו לשתף פעולה עם החקירה בנושא. מר מונבס לא יקבל פיצוי כלשהו מהחברה", כתבה החברה בהודעתה. טרם התקבלה תשובה מצד מונבס או עורכי דינו.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE