הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
אין לנו מה לחדש לכם: הדוכסית מייגן מרקל עדיין מעצבנת את כולם
קראו על ההתפתחויות האחרונות בדרמה של הדוכסית ובני משפחת מרקל וגם, כיצד היא הצליחה לעצבן את קנדל ג'נר, ריטה אורה ודיוויד בקהאם כשהגיעה להשתתף בטקס חלוקת פרסי האופנה של בריטניה

אנחנו חשבנו שכולם שמחו לפני מספר ימים, כשהדוכסית מייגן מרקל, הפתיעה כשהופיעה בטקס פרסי האופנה של בריטניה. אך מסתבר שמאחורי הקלעים המצב לא היה משמח במיוחד והסדרי האבטחה האינטנסיביים של מרקל הצליחו לעצבן לא מעט מפורסמים, בייחוד את קנדל ג'נר וריטה אורה.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים




מרקל הגיעה למקום עם אבטחה כבדה מאוד, מה שרק הגיוני בהתחשב במעמדה החדש. איש לא יכול היה להתקרב אליה, לא משנה עד כמה מפורסם הוא היה. מדיווחים עולה, כי קציני הביטחון של הממלכה שמרו על המקום כל הערב וכשהיא הסתובבה בבניין, כל המסדרונות והמדרגות נשמרו פנויים מאנשים. נשמע קיצוני, אך האבטחה הכבדה היא עניין נורמלי, אפילו כשמדובר במפורסמים פחות.

אך כוכבים מרכזיים באירוע, בייחוד ג'נר, אורה ודיוויד בקהאם, התעצבנו מעצם האבטחה הכבדה שכללה כלי נשק רבים ו משום שנמנע מהם מגע עם מרקל.

נמשיך עם הסאגה הבלתי נגמרת של מרקל ומשפחתה. לאחר שאבא של מרקל, תומס, האשים אותה בהתנתקות ממנו, אחותה, סמנתה, יצאה להגנתו בטוויטר. הכל התחיל כשהאב התראיין ואמר שהוא אוהב את בתו ורוצה לשמוע ממנה. אחד העוקבים ברשתות החברתיות הגיב כי "הוא אוהב אותה כל כך עד שהוא קיבל תשלום מאמצעי התקשורת". סמנתה יצאה להגנת אביה והגיבה על הדברים "הוא לא קיבל תשלום, אם תקרא או תאזין לראיון". גם המראיין של תומס, פירס מורגן, צייץ, כי "תומס לא קיבלת תשלום" עבור הראיון.




לאחר שמגיב נוסף ביקש לתת לתומס עצה וכתב, שעליו לפנות למייגן באופן אישי ובפרטיות, במקום לעשות זאת בדרך ציבורית, סמנתה שוב יצאה להגנת אביה: "הוא פנה אליה באופן פרטי. אך האישה הזו חושבת שזה יפה להתעלם ממשפחה שלמה, ממי שהיתה חברה טובה שלה במשך 30 שנה, מבעלה לשעבר שהתייחס אליה יפה מאוד, ולהחליף את כולם בבני מלוכה ובמשפחת קלוני". 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE