הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
רשת Kroger השיקה שירות משלוחים בכלי רכב אוטונומיים
ענקית המזון הודיעה שהשירות זמין זה עתה בסניפי חברת הבת באריזונה. אם הפרויקט יזכה להצלחה, החברה תבקש להרחיב את השירות למדינות רבות. מדובר בכלי רכב זעיר שנע על גבי כבישים רגילים ואינו זקוק לנהג

רשת הסופרמקרטים הגדולה בארה"ב, Kroger, הודיעה מוקדם יותר היום שהיא השיקה שירות משלוחים בכלי רכב אוטונומיים בעיר סקוטסדייל (אריזונה), וזאת במסגרת שיתוף הפעולה עם חברת הסטארט אפ, Nuro.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


זמין כבר עתה באריזונה: שירות משלוחים אוטונומי (צילום: רשת Kroger)

 

כלי הרכב הינו ה-R1 של Nuro, שעושה שימוש בכבישים ציבורים רגילים. הוא אינו זקוק לנהג ויכול להסיע אך ורק סחורות ולא בני אדם. מומחים מסבירים כי מדובר בצעד נוסף של Kroger שמנסה ליצור בידול בינה לבין המתרות הגדולות שלה. אם הפרויקט יצליח באריזונה, בכוונת הרשת להשיק אותו גם בערים נוספות.

ובמקביל, המתחרות העיקריות של Kroger, לרבות אמזון ו-וולמארט, מחפשות אחר דרכים יצירתיות לשפר את שירות המשלוחים. רק בחודש שעבר הודיעה וולמארט על שיתוף פעולה עם פורד ו-Postmates בכל הנוגע למשלוחים, וראשי פורד טענו בזמנו שהם מכוונים לעשות שימוש בכלי רכב אוטונומיים כחלק משירות זה.

לעת עתה, השירות של Kroger זמין באופן בלעדי ב-Fry's Food, רשת סופרמרקטים השייכת לקרוגר, בעיר סקוטסדייל. עלות השירות עומד על 5.95 דולר ואין דרישה להזמנה מינימלית. מועד המשלוח ייקבע לפי מועד ההזמנה, ולכל המאוחר הוא יסופק למחרת.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE