הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
לוס אנג'לס: אש נפתחה לעבר אוטובוס, כביש 10 מערבה נסגר לתנועה
המשטרה נאלצה לסגור את עורק התחבורה הראשי כדי לנסות ולאתר ראיות כלשהן, למשל תרמיל של כדור. אישה אחת נפצע באירוע, אך מצבה מוגדר קל. עשרות בני אדם היו על גבי האוטובוס בעת האירוע, והמשטרה בוחנת אם הירי נעשה מתוך מכונית אחרת

אישה נפצעה מוקדם יותר היום לאחר שאש נפתחה לעבר אוטובוס שעליו נסעה, כך מסרה משטרת לוס אנג'לס. תחילת האירוע בשעה 12:30 בצהריים, אז התקבל דיווח מנהג האוטובוס על כך שלפחות כדור אחד נורה לעבר האוטובוס שעשה את דרכו מערבה בכביש המהיר מס' 10.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


זירת האירוע, מוקדם יותר היום (צילום: קיי. טי. טי. וי.)

 

מדובר באוטובוס של חברת FlixBus שאמור היה לנסוע ממרכז העיר לוס אנג'לס לאוקלנד. היות שהאוטובוס נסע לכיוון מערב והירי פגע בצדו השמאלי, המשטרה נאלצה לסגור את עורק התחבורה הראשי כדי לבצע סריקות אחר ראיות כגון תרמילי כדורים. על פי השחד, הירי בוצע ממכונית אחרת, אך לא ידוע אם מדובר במכונית שנסעה באותו הכיוון או שמא במכונית שנסעה בכביש מס' 10 לכיוון מזרח.

על פי משטרת הכבישים המהירים של קליפורניה (CHP), האישה פונתה לבית החולים עם פציעות קלות בלבד. ככל הנראה היא נפגעה מהזכוכית שהתנפצה ולא מהקליע עצמו. עוד נמסר כי על גבי האוטובוס היו 33 נוסעים ונהג בעת האירוע שיכול היה להסתיים באסון.

כאמור, כביש מס' 10 נסגר לתנועה לכיוון מערב. גם המחלף מכביש זה לכיוון כביש 405 צפון נסגר לתנועה, והמשטרה מקווה לפתוח את הצירים הללו כמה שיותר מהר ע"מ לאפשר את תנועת המכוניות בשעות הערב העמוסות.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE