הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
לוהט: רומן בלתי אפשרי מתפתח בין השחקניות קייט ווינסלט וסירשה רונאן
שתי השחקניות צפויות להתקרב זו לזו כשיגלמו זוג לסביות בדרמה רומנטית תקופתית שמתרחשת בעיירת חוף בריטית במאה ה-19

השחקניות קייט ווינסלט וסירשה רונאן מעולם לא עבדו יחד. אך הן עומדות להתקרב אחת לשניה, מאוד, בסרט החדש, Ammonite, בהשתתפותן. שתי השחקניות נפגשו על מנת לככב בסרט דרמה רומנטית, תקופתית, שכעת הפך לאחד הפרויקטים הלוהטים ביותר שנמצאים בעבודה בבריטניה.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים




בעוד שהפרויקט מסמן את שיתוף הפעולה של ווינסלט ורונאן על המסך הגדול, הן נצפו יחד בטקס הבריטי לפרסי הסרטים העצמאיים, כבר בשנת 2015, שם רונאן זכתה בפרס על השתתפותה בסרט, Brooklyn, ווינסלט זכתה בפרס ווראייטי.

סיפור העלילה סביבו ממוקד הסרט מתרחש בעיירת חוף בריטית בשנת 1840, ומגולל את הרומן הבלתי אפשרי בין הפלאונטולוגית, מרי אנינג, לבין אישה בעלת אמצעים מלונדון, בה היא צריכה לטפל באופן בלתי צפוי. הצילומים אמורים להתחיל בחודש מרס 2019, בבימויו של פרנסיס לי.



ווינסלט נמצאת כעת בשלבי פוסט פורדקשן על הסרט אווטר 2, בעוד הסרט, Mary Queen of Scots, בהשתתפותה של רונאן מוצג בימים אלה בבתי הקולנוע. 

שתי השחקניות הן יקירות טקס פרסי האוסקר, כשרונאן היתה מועמדת לפרס בקטגוריות משחק שלוש פעמים. ווינסלט היתה מועמדת לפרס כבר שבע פעמים וזכתה בפרס השחקנית הטובה ביותר לשנת 2009 על תפקידה בסרט, The Reader.  

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE