הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
האישה שהתחזתה לאשת כבאי וגייסה תרומות במרמה נעצרה לאחר שהצטברו תלונות נגדה
תושבת מחוז אורנג' בקליפורניה גייסה אלפי דולרים במזומן ובמתנות כתרומה לכבאים הנלחמים בשריפת הולי - ושמרה הכל לעצמה. היא נעצרה בתום חקירה שנמשכה שלושה חודשים ולאחר שהתורמים שרומו הגישו תלונות

תושבת מחוז אורנג' בקליפורניה נעצרה בחשד להונאה, לאחר שהתחזתה לאשת כבאי הנלחם בשריפות הקשות שפקדו את המדינה בשבועות האחרונים וגייסה במרמה תרומות למענו. החשדות התעוררו כבר בזמן אמת אולם בלי תלונות רשמיות מה "תורמים" שרומו לא ניתן היה לעצור אותה. עתה שהצטברו מספיק תלונות, היא נעצרה ומוחזקת בערבות של חמישים אלף דולר בכלא במחוז אורנג'.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


לא לעולם חוסן. אשלי במיס (צילום: KCAL)

אשלי במיס, 28, מהעיר סן חואן קפיסטראנו, נעצרה בתום חקירה שנמשכה שלושה חודשים. היא חשודה שפרסמה מספר פעמים תמונות שלה לצד בעלה הכבאי לכאורה בשורה של רשתות חברתיות וביקשה בפרסומים אלו כסף. היא הצליחה לגייס יותר מאלפיים דולר שככל הנראה היא שמרה לעצמה, למרות שהצהירה כי הם יועברו לרווחת הכבאים הנלחמים בשריפת הולי שפרצה בתחילת אוגוסט. שריפת הולי, החשודה כהצתה, כילתה עשרות בניינים ויותר מ-23 אלף אקרים במחוזות אורנג' וריברסייד לפני שכובתה באמצע ספטמבר.

בנוסף לכסף, הצליחה במיס לגייס תרומות של ציוד ופריטי מזון ושתייה שאספה מתורמים פרטיים וגם מחנויות וחברות. היא נעצרה לאחר שמפקד צוות כיבוי מקומי החל לחשוד בבקשותיה התכופות וביקש ממשרד השריף במחוז אורנג' לחקור. משטרת סן קלמנטה סבורה שבמיס המציאה בעל מזויף בכוונה לרמת אנשים שרצו לתרום למאמץ המשותף למאבק בשריפות. בחיפושים בביתה נמצאו הפריטים שהא התרימה לכבאים לכאורה ובפרופילים שלה ברשתות החברתיות נמצאו גם הריונות שהיא זייפה לטובת גיוס תרומות. עם זאת, היקף הכסף שהיא גייסה ושמרה נמוך משנחשד תחילה - באוגוסט חשבו כי מדובר בלא פחות מ-11 אלף דולר.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE