הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
סודי ביותר: משאלת החתונה של כוכבת "משחקי הכס", סופי טרנר, נחשפת
המשאלה הגדולה של טרנר היא לשמור את החתונה בסוד מוחלט. היא השביעה את כל המעורבים לסודיות ומנהלת את תכנון החתונה בזהירות רבה, על מנת למנוע דליפה של פרטים

אחרי שחגיגות החתונה של פריאנקה צ'ופרה (36) וניק ג'ונס (26) הסתיימו, כוכבת "משחקי הכס", סופי טרנר (22), וארוסה, ג'ו גונס (29), יכולים להתחיל לתכנן את החתונה שלהם. אך כנראה, שיש דבר אחד שטרנר כנראה תבחר לעשות אחרת.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים




לטרנר יש חזון מסוים מאוד באשר לאופן בו החתונה שלה תתקיים. אחת המשאלות הגדולות שלה היא לקיים את האירוע בפרטיות מוחלטת. לדברי מקור המקורב לבני הזוג, "היא השביעה את כל המעורבים לשמור על סודיות בכל הנוגע לתאריך המדויק והיא נוקטת אמצעי זהירות משמעותיים בכל הנוגע לתכנון האירוע, על מנת שפרטים לא ידלפו. הכל סודי מאוד, כי הפרטיות באמת חשובה לשניהם ובמיוחד לסופי".

לדברי המקור, "השניים מתכננים את החתונה מזה כשנה, אך רק לאחרונה החליטו על תאריך. זה לא היה קל. בחירת התאריך היתה אחד השלבים הקשים ביותר בתכנון, אם לא השלב הקשה ביותר, משום שלשניהם יש לוחות זמנים עמוסים מאוד". עוד הוסיף המקור, כי "היה גם את תאריך הנישואין של ניק ופריאנקה, לכן היו הרבה משתנים שהם היו צריכים לקחת בחשבון לקראת בחירת התאריך לחתונה שלהם".



בסופו של דבר טרנר וג'ונס בחרו תאריך וזה עניין מרגש כשלעצמו. על פי הדיווחים החתונה תתקיים בקיץ 2019, באירופה. זאת, לאחר שהמידע הודלף בטעות במהלך חגיגות החתונה של פריאנקה וניק.

אנחנו מקווים שהמשאלה הכמעט בלתי אפשרית של טרנר תתגשם ושהיא תוכל ליהנות מחתונת החלומות שלה. הרי, לא פשוט להתחתן בחשאי בימינו.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE