הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
כביש חדש לנהגי לוס אנג'לס: נתיבי "ברק אובמה"
השלטים החדשים נתלו לאורך כביש 134 בעקבות חקיקה בסנאט המקומי אשתקד. הסנאטור שיזם את ההצעה בחר בכביש זה מכיוון שאובמה התגורר באזור לפני כ-40 שנים: "מתאים מאוד לקרוא לקטע הכביש שבו נסע מדי יום על שמו"

היום הוצגו שלטים לאורך כביש 134 מצפון ללוס אנג'לס ובהם השם החדש של קטע הכביש באזור, "כביש המהיר ע"ש הנשיא ברק ח. אובמה".

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


"כביש המהיר ע"ש הנשיא ברק ח. אובמה" (צילום: הסנאטור אנתוני פורטאנטינו)

 

מדובר בקטע הכביש שנע בין הכבישים מס' 2 ו-210, ושינוי השם מגיע בעקבות חקיקה שנחקקה בסנאט המקומי לפני כשנה. החקיקה, שאותה יזם הסנאטור אנתוני פורטאנטינו, זכתה לתמיכה של שתי המפלגות בבירה סקרמנטו, והיא קיבלה אישור סופי בספטמבר האחרון לאחר שהמימון הנדרש לפרויקט הושג בערב תרומה.

קטע הכביש נבחר מכיוון שהנשיא לשעבר אובמה התגורר בפסדינה ולמד במכללת Occidental בין השנים 1979-1981. על כך אמר פורטאנטינו כי "הנשיא הזכיר פעמים רבות את הזיכרונות הנעימים שיש לו ממגוריו ולימודיו באזור, לכן זה היה מתאים מאוד לקרוא לקטע הכביש שבו נסע מדי יום על שמו. הקהילה שלנו התגבשה יחדיו כדי שפרויקט זה יצליח. הכבוד הוא לי להיות בתפקיד שיכול היה לסייע להנציח את סמל המכובד שאותו מילא הנשיא ה-44 שלנו", הוא אמר.

עוד מסר פורטאנטינו כי בכוונתו לערוך בתחילת השנה הבאה טקס שאליו יוזמן הנשיא לשעבר ורעייתו מישל.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE