הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
השופטת רות ביידר גינסבורג עברה ניתוח להסרת גידול סרטני
השופטת הליברלית הוותיקה, שרק לפני חודש שברה שלוש צלעות בנפילה בתוך משרדה, עברה את התהליך הרפואי בבית חולים בניו יורק. דובר ביהמ"ש העליון: אין זכר למחלה אחרי הניתוח. מדובר במאבק השלישי של השופטת היהודייה במחלה הקשה

שופטת בית המשפט העליון של ארצות הברית, רות ביידר גינסבורג, עברה מוקדם יותר היום ניתוח להוציא שני גידולים מהריאה השמאלית שלה, כך על פי הדוברות של הערכאה המשפטית הגבוהה במדינה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


השופטת רות ביידר גינסברג (צילום: AP)

 

עוד נמסר ממחלקת הדוברות של ביהמ"ש העליון כי אין זכר לשאריות של הגידול בראיה, כמו גם אין זכר למחלה באף מקום אחר בגוף של גינסברג בת ה-85. כזכור, רק לפני קצת יותר מחודש אושפזה גינסברג לאחר שנפלה במשרדה ושברה שלוש צלעות. יממה לאחר מכן היא כבר הופיעה בציבור במהלך טקס ההשבעה של השופט ברט קבנאו. בשנת 1999 היא עברה ניתוח להסרת גידול מהמעי הגס, ועשור לאחר מכן עברה טיפולים לאחר שאובחנה כחולה בסרטן הלבלב.

 

השופטת רות ביידר גינסברג, הגידולים התגלו במקרה (צילום: רויטרס)

 

מוקדם יותר השבוע התייחסה השופטת הליברלית לשאלה האם בכוונתה לפרוש: "אמרתי שאני אמלא את התפקיד כל עוד אני יכולה לעשות את זה במלוא המרץ", היא אמרה. בהודעה שנמסרה הבוקר נאמר כי הגידולים אובחנו די מקרה לאחר שרופא החליט לבצע בדיקות מקיפות בעקבות נפילתה ושבירת שלוש צלעות בנובמבר.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE