הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
עשרות פריצות בחודשיים: כנופייה של גנבים מטילה אימה על נורת' הוליווד
לא פחות מ-26 פריצות אירעו בחודשיים האחרונים בשכונה הממוקמת ב"וואלי", אך למשטרה אין עדיין קצה חוט בחקירה. הכנופייה משתמשת בכלי רכב עם לוחיות רישוי של סוכנויות, דבר המונע את הזיהוי. צפו בתיעוד מתוך אחת הפריצות

משטרת לוס אנג'לס מחפשת אחר כנופייה של פורצים המטילה אימה על תושבי אזור נורת' הוליווד לאחר שלא פחות מ-26 בתים נפרצו במהלך החודשיים האחרונים.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אחד החשודים, מתוך מצלמת האבטחה (צילום: משטרת לוס אנג'לס)

 

בלשי המשטרה הצליחו לקשר בין האירועים השונים, והם סבורים שמדובר באותה כנופייה, שפועלת בקרבת כביש מס' 170 בין השדרות רוסקו, ויקטורי, קולדוואטר קניון ובלאייר. הפריצה הראשונה אירעה ב-15 באוקטובר, אולם רק לאחר ה-19 בנובמבר המשטרה קיבלה תיעוד של החשודים, וזאת מכיוון שפרצו לבית שבו הותקנה מצלמת אבטחה.

 

 

על פי החשד, חברי הכנופייה פועלים בצורה מסודרת ועושים שימוש ב-2 עד 4 אנשים בכל אירוע. אחד מהם ממתין מחוץ לבית בתוך מכונית המילוט, שלוחית הרישוי שלה היא לוחית זמנית שניתנת מסוכנות רכבים במעמד הרכישה. קשה מאוד לשייך אדם ספציפי ללוחית מסוג זה, וזאת הסיבה שהכנופייה עושה שימוש בהן. בחודשיים מאז החלו לפרוץ לבתים, חברי הכנופייה גנבו תיקי יוקרה, תכשיטים, מזומנים ואפילו כלי נשק.

השבוע פורסם התיעוד מתוך מצלמת האבטחה הביתית בבית שנפרץ ונשדד ב-19 בנובמבר. בתיעוד זה ניתן לראות שלושה חשודים שנכנסים לבית וגונבים כספת. את פניהם הם מכסים בעזרת מסכה, והשלושה נמלטו בעזרת מכונית מסוג ניסאן רוג שעליה לוחית רישוי של סוכנות רכבי BMV של בוורלי הילס. "החשודים פועלים בדרך כלל בין השעות 5:00 אחר הצהריים לבין 10 בלילה, לרוב בבתים פרטיים (וילות). הם מחפשים בתים עם מעט מאוד אורות, נכנסים באמצעות שבירת חלון אחורי ונמלטים במהרה", הסבירה משטרת לוס אנג'לס.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE