הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
אוף נמאס: אם היינו הנסיך הארי, גם לנו היה נמאס מכל הדרמות סביב אשתו, מייגן מרקל
מסתבר שהארי "זועף מאוד" ושמשהו השתנה אך לא ברור מה בדיוק: האם אלה הדרמות סביב אשתו, האם זו מערכת היחסים בינו לבין אחיו, הנסיך וויליאם, או שיש סיבה אחרת?

מדיווחים שפורסמו לאחרונה עולה, כי לנסיך הארי נמאס מכל הדרמות המתחוללות בארמון סביב אשתו, הדוכסית מייגן מרקל. בעוד שכותרות על סכסוך פוטנציאלי בין מרקל לבין קייט מידלטון ממשיכות להופיע בזו אחר זו, הארי מרגיש אומלל.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים



מקור המקורב למשפחת המלוכה אמר לאחרונה, כי הארי היה "זועף מאוד. משהו השתנה ואף אחד לא יכול להבין מה בדיוק. נראה כאילו הוא מסוכסך עם העולם". האם הסיבה היא הסיפורים השליליים על אשתו, שנמצאת בהיריון עם התינוק הראשון שלהם? אנחנו רק מנסים לנחש.

מסתבר שחלק מהמתח שהארי חש נובע ממערכת היחסים שלו עם אחיו, הנסיך וויליאם. בהשוואה לוויליאם, שברור כי הוא יורש העצר, תפקידו של הארי לא ברור באותה מידה. בהמשך לכך, נראה שקשה לו להחליט באשר לדרכו. כך לדברי המקור.



"להארי אין את העתיד הברור כמו זה שיש לוויליאם, שתפקידו, כמלך בעתיד, ברור ומוגדר. הוא ומייגן רוצים לעשות את הדברים בדרך שלהם. על מנת לעשות את זה, צריך להתרחק מדי פעם".

עוד הוסיף המקור, כי לא משנה מה יקרה, שני הנסיכים תמיד יצליחו להבין זה את זה. "האחים תמיד יהיו יחד, משום שהם הילדים של דיאנה".  

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE