הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מופע האמנות הגדול של לוס אנג'לס: בואו לחגוג את 2019 באירועי LA Art Show
יצירות האמנות המובילות את התנועה המודרנית המתפתחת צפויות להגיע לעיר, ממאה גלריות ידועות ב-18 מדינות. אתם רק צריכים לנסוע למרכז הכנסים

לוס אנג'לס התפתחה כמרכז עולמי לאמנות ולתרבות, מעצם המאפיינים הרב תרבותיים הייחודים שהיא משלבת בתוכה. חלק מהתפתחות זו בא לידי ביטוי באירוע הבא שמציג חלל ענק מלא ביצירות אמנות מודרנית ועכשווית. היצירות יגיעו אל מרכז הכנסים של לוס אנג'לס, מיותר ממאה גלריות, שנמצאות ב-18 מדינות בעולם. מכל זה תוכלו ליהנות בין ה-23 ל-27 בינואר, במסגרת אירועי LA Art Show שיתקיימו בעיר.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים




המגוון הוא חלק בלתי מבוטל מכוח המשיכה של העיר, ולאמנות יש השפעה רבה ביותר כשהיא כוללת את המגוון הזה או חורגת מגבולותיו. בזמן שלוס אנג'לס הופכת ליעד עולמי לאמנות, האירוע המדובר ממשיך להוביל את הדרך עם תכנית חדשנית ועם חוויות חד פעמיות לקהל שהיקפו הולך וגדל מדי שנה. 

יותר מ-200,000 סקוור פיט של תערוכה ובה יצירות אמנות מהגלריות הבולטות של ימינו. מעבר למה שיוצג בביתנים, יציגו הגלריות המקומיות והבינלאומיות המשתתפות באירוע, גם תערוכות מיוחדות שמציגות יצירות העומדות בקדמת הבמה עליה מופיעה תנועת האמנות העכשווית המתפתחת.



כך, למשל, תוקדש אחת התערוכות, ששמה Littletopia, לאמנות פופולרית שמציגה מאפיינים הומוריסטיים ונטולי רשמיות וכבוד. לצד התערוכות המיוחדות, הקהל יוכל ליהנות מחוויות יוצאות דופן של התנסות בעבודות ובאטרקציות אינטראקטיביות.

כתובת: Los Angeles Convention Center, 1201 South Figueroa St., West Hall 
טלפון: 310.822.9145
אתר: www.laartshow.com

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE