הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
שר האוצר ערך שיחות הרגעה, המסחר נפתח בירידות
סטיב מנוצ'ין ניסה למנוע שחזור של השבוע האחרון בשוק והתקשר ושוחח עם בכירים בששת הבנקים הגדולים. חרף השיחות וההודעה שפורסמה לתקשורת לפיה "הכלכלה ממשיכה להיות חזקה", המסחר נפתח בוול סטריט בירידות חדות

שר האוצר סטיב מנוצ'ין ערך במהלך סוף השבוע שיחות טלפון עם ראשי ששת הבנקים הגדולים במדינה במטרה להשיב את הביטחון שלהם במערכת הפיננסית, וזאת על רקע הטלטלה שעוברת על הבורסה בשבועות האחרונים.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


שר האוצר מנוצ'ין (צילום: Shutterstock / הבית הלבן)

 

"כל הבנקים אישרו כי הם נמצאים במצב של נזילות פיננסית גדולה, והם יכולים להלוות כספים הן לצרכנים פרטים והן לחברות", כתב משרד האוצר בהודעה שפורסמה לאחר השיחות שביצע מנוצ'ין, ששוחח עם ראשי JP מורגן צ'ייס, בנק אוף אמריקה, גולדמן זקס, מורגן סטנלי, וולס פרגו וסיטיגרופ. "אנחנו ממשיכים לראות התחזקות של הכלכלה האמריקאית בעזרת פעולות נרחבות של צרכנים ובתי עסק", אמר שר האוצר.

הבוקר סיפר גורם במשרד האוצר כי השיחות נועדו לשמש כפעולת מנע אחרי שבשבוע שעבר נרשמו צניחות גדולות במדדים החשובים ובמניות הגדולות. אך הבוקר, עם פתיחת המסחר, המגמה המשיכה בדיוק מהמקום שבו נגמרה ביום שישי עם ירידות חדות. נכון לשעה 12:00 בצהריים (שעון חוף מזרחי), הדאו ג'ונס קרוב ל-500 נקודות, ה-S&P500 איבד קרוב ל-50 נקודות ואילו הנאסד"ק איבד כ-90 נקודות מערכו.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE