הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
האם מיילי סיירוס היריון? כמה חברים קרובים שלה משוכנעים בכך לאחר החתונה המפתיעה לליאם המסוורת'
אנחנו לא מופתעים מהחתונה הסודית של סיירוס והמסוורת' שנערכה בסוף השבוע האחרון ללא הודעה מוקדמת. אך כמה מהחברים הקרובים של בני הזוג שלא הוזמנו לחגיגה מופתעים ואף חודשים בכך שהם מצפים לילד

כמו תמיד, גם בסוף השבוע האחרון הצליחה מיילי סיירוס (26) להפתיע עם החתונה שלה ושל החבר שלה, ליאם המסוורת' (28). השניים התחתנו בטקס סודי בביתה שבנאשוויל. כעת כמה חברים קרובים של סיירוס, שלא הוזמנו להשתתף בחגיגה, חושבים שבני הזוג מצפים לילד.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים



שיהיה במזל טוב

"חברים קרובים לא הוזמנו למסיבה של מיילי והם מתקשים להבין את החתונה האפשרית הזו לליאם, כשרבים מהם חושדים שהיא בהיריון". כך סיפר מקור המקורב לסיירוס, לדבריו, "הסובבים אותה נלחצו ממה שנראה כמו חתונת בזק שנערכה ללא הודעה מוקדמת. מיילי לא היתה זמינה ולא החזירה שיחות או הודעות, שהותירו רבים מהקרובים אליה כשהם תמהים מה באמת קורה". 

בנוסף לספונטניות של מה שנראה כמו חגיגת חתונה, הסיבה הנוספת לכך שחבריה של סיירוס בטוחים שהיא מצפה לילד היא משום שבעבר היא הביעה עניין בחתונה ואמרה שהיא כבר בשלה להקים משפחה. אם היא אכן בהיריון, זה בהחלט נראה כמו צעד טבעי עבור סיירוס והחתיך האוסטרלי שלה.


חותכים את העוגה, סיירוס והמסוורת'

בני הזוג נפגשו לראשונה בשנת 2009, על הסט הסרט, The Last Song, והתקרבו זה לזו כמעט מיד. הם הופיעו יחד לראשונה כזוג על השטיח האדום במרס 2010 ונראה שמאז הם בלתי נפרדים. בחודש יוני 2012 הם הודיעו על האירוסין שלהם, אך בספטמבר 2013 האירוסין בוטלו עד שהשניים התפייסו. מאז מערכת היחסים חוותה עליות ומורדות, כולל הרס הבית המשותף שלהם במאליבו, שנשרף במהלך גל השריפות האחרון שפקד את האזור.

אנחנו מצפים לראות לאן המסע המשותף שלהם יוביל אותם ומאחלים להם הצלחה והמון מזל טוב.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE