הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
קליפורניה: שתי ציפורים חלו לאחר שבלעו מאות כדורים שנזרקו בפארק
הרשויות מעריכות כי שתי הציפורים בלעו מאות כדורים כל אחת, וחקירה נפתחה ע"י המשטרה על מנת לאתר את מה שהשליך אותם באמצע פארק בדרום קליפורניה. הציפורים הועברו להתאוששות ואחת מהן אף צפויה לשוב לטבע במהרה

שתי ציפורים אותרו בפארק קאר שבהנטינגטון ביץ' בשבוע שעבר כשהן מעולפות, וכעת נודע כי השתיים סבלו מ "מנת יתר" לאחר שבלעו כמות גדולה של כדורים שאלמוני השליך בפארק.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


האווז ביום שנמצא, והכדורים שצרך (צילום: Wetlands & Wildlife Care Center)

 

הרשויות לא יודעות לומר בדיוק כמה כדורים כל ציפור אכלה, אבל ההערכה היא שמדובר במאות כדורים כל אחת. השתיים, שחף ואווז, נמצאות כעת התאוששות במרכז לחיות בר בעיר. "השחף הובא למרכז ב-17 בדצמבר, האווז יום למחרת. שתיהן הראו תסמינים של מנת יתר כמו איבוד שליטה על שרירי הגוף", אמרה ליסה פרונה, מנהלת המקום.

לרשויות נודע על האירוע לאחר שגבר שטייל בפארק הבחין בכדורים ובציפורים, כאשר הבחין שהן נמצאות בסכנה, הוא הזעיק את המשטרה. הטיפול בציפורים מתמקד במתן עירויים שיסייעו להוציא את הסמים מהגוף. "אנחנו לא מצליחים להבין למה הכדורים היו מפוזרים באמצע הפארק, אבל לפחות שתי הציפורים נמצאות במצב טוב", אמרה פרונה.

 

האווז אתמול, לקראת שחרורו בחזרה לטבע (צילום: Wetlands & Wildlife Care Center)

 

היום (שלישי) צפוי להשתחרר האווז בחזרה לטבע, ואילו השחף ייאלץ ככל הנראה להמתין עוד מספר ימים. על פי המשטרה, היא פתחה בחקירה ומחפשת אחר האדם שאחראי לפיזור הכדורים.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE