הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
אמרו שלום לשנה החדשה: וגם לסרטים החדשים של ינואר שימתינו לכם בנטפליקס
בין שלל התכנים הנגישים לכם מהספה במרחק לחיצה על השלט, יש כמה סרטים חדשים ומומלצים בהם תוכלו לצפות החל מהחודש הראשון של השנה החדשה

קראו מה מחדשים לכם שירותי התוכן של נטפליקס בקטגוריית הסרטים בחודש ינואר 2019. 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים




תמיד רלוונטיים: הביטלס
אין דרך טובה יותר לחגוג את השנה החדשה והאחרונה בעשור השני של המילניום, מאשר במסע חזרה אל שנות ה-60 של המאה הקודמת, עם הסרט המתקתק Across The Universe (2007). מדובר בחגיגה מוסיקלית כמו שרק הביטלס ידעו לעשות.

הסרט הפך לקלסיקה וידוע ברכות מתפתלת השזורה בקוצים קטנים של דרמה מתבקשת. רבים אמרו שהוא לא מוצלח. למרות זאת, יש לו קהל מעריצים מסור מאוד. אם החמצתם את שלל ההזדמנויות לצפות בסרט על גבי המסך הגדול או בהזדמנויות שונות אחרות, הנה האפשרות שלכם ל"עשו זאת בעצמכם" הישר מהספה בבית.

אנשים שהם חרקים
ב-29 בינואר יגיע לנטפליקס שלכם אחד מהסרטים בסדרת גיבורי העל, Avengers, של מארוול. מדובר על הסרט, Ant-Man and the Wasp (2018). אם לא הפסקתם לצפות בו בקולנוע תוכלו לצפות בו על המסך הביתי.

הסרט יאפשר לכם להשביע את הרעב שלכם לגיבורי על עם פול רוד מייקל פנייה שמשתפים פעולה ועם אוונגלין לילי שמסייעת להם לכסח לרעים את הצורה. גם למישל פייפר יש הופעה קצרה בסרט הזה. אז הנה לכם אוהבי גיבורי העל, בינתיים תוכלו לצפות בטריילר:



לכל המשפחה
אם אתם עדיין רעבים למסיבות של כוחות על, תוכלו ליהנות מהסרט, The Incredibles 2 (2018), שיגיע לנטפליקס ב-30 בינואר.

בשנת 2004 הגיע לאקרנים הסרט הראשון מבין השניים וזכה הן לביקורות מצוינות בזכות האנימציה המשובחת והן לאהבת הקהל, שנהר בהמוניו לבתי הקולנוע. העלילה המקורית והמשעשעת הצליחה להקסים ילדים ומבוגרים כאחד. מאז חלפו 14 שנה והשנה הוציאו פיקסר ודיסני את סרט ההמשך, כפי שתוכלו לראות בטריילר:



הסרט עוקב אחר משפחה, אשר בה האמא, האבא והילדים ניחנו בכוחות על. הם חיים בעולם בו פעילות על טבעית הינה אסורה ולכן הם חייבים להסתיר את כוחותיהם.

בסרט הראשון, בוב פאר, אב המשפחה התפתה לצאת למשימה אחרונה, מה שהביא לסיכון המשפחה כולה עד לסוף הטוב. בסרט השני, אמא הלן, נערת הגומי, נשלחת למשימה סודית ובוב צריך להישאר לשמור על הילדים, ויולט, דאש וג'ק-ג'ק. משפחת פאר וחברם פרוזון מבינים, כי הם נלחמים מול נבל חדש עם תכנית זדונית.

 

 



50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE