הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
ניו יורק: ל-MTA לקח לפחות שמונה שעות לגלות שגנבו להם אוטובוס, לפחות הגנב החזיר אותו למקום
בערב יום ראשון נגנב אוטובוס מהברונקס. הגנב הספיק לנסוע במשך שעות ארוכות לקווינס, ואפילו לחזור איתו למרחק של חצי מייל מהמקום בו גנב אותו. יש אוטובוסים מיותרים?

עבריין ערמומי הצליח לגנוב בשבוע שעבר אוטובוס ריק של ה-MTA בברונקס, ניו יורק, ונסע איתו במשך כמה שעות לקווינס, עד שהחליט לבסוף להחזיר אותו קרוב למקום שבו גנב אותו.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


הגנב החזיר את האוטובוס כמעט למקום. צילום: Shutterstock

אף נוסע לא היה על אוטובוס מספר 1010 כאשר הוא נגנב מעט לפני השעה שמונה בערב ביום ראשון. למעשה, האוטובוס משמש כמקום מנוחה לנהגים בהפסקה ב-Bruckner Boulevard פינת Hunts Point Avenue בלונגווד.

לא ברור עדיין באיזה שלב בדיוק הבינו עובדי ה-MTA כי האוטובוס נעלם, אך ברור שהם לא הבחינו בכך עד השעה 4 לפנות בוקר, כאשר הם בדקו את המיקום שלו במערכת ה-GPS. כך על פי גורמים במערכת המשפט המקומית.

הבדיקה העלתה כי האוטובוס הגיע עד לקווינס, ולאחר מכן חנה שוב בברונקס, אך שהפעם בצומת הרחובות Westchester ו-Prospect - כחצי מייל מהמקום שבו הוא נגנב.

"שמעתי על זה, וחשבתי שמדובר בבדיחה", אמר נהג אוטובוס לניו יורק פוסט, "אתה צריך להיות עם ביצים כדי לגנוב כזה אוטובוס גדול ולנסוע בו עד לקווינס. הבעיה היא שלהרבה אנשים יש פנטזיה לנהוג באוטובוס, וכאשר אתה משאיר אוטובוס ריק - אתה מסתכן בכך שמישהו יגנוב אותו".

מסתבר שעבודתו של הגנב לא הייתה קשה כלל, מכיוון שלאוטובוסים העירוניים אין מפתח, וניתן להתניע אותם בלחיצת כפתור. "כל מי שרוצה יכול לטפס לאוטובוס, ללחוץ על הכפתור ולנסוע לאן שבא לו", הוסיף נהג האוטובוס.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE