הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
קליפורניה: מצוד נרחב אחר חשוד ברצח שוטר
בשעות הבוקר המוקדמות ביצע שוטר ביקורת שגרתית כאשר נורה למוות. כעת מחפשות הרשויות המקומיות והפדרליות אחר החשוד, שתיעודו פורסם. מפקד המשטרה בעיר בה אירע האסון: "משפחת משטרת ניומן כואבת את מותו של השוטר רוניל סינג"

כלל כוחות השיטור בקליפורניה, כמו גם מספר סוכנויות פרדליות, פתחו בחיפושים נרחבים אחר הגבר החשוד שירה למוות בשוטר בשעות הבוקר המוקדמות של יום רביעי באזור העיר ניומן (Newman), הממוקמת כ-50 מייל מזרחית לסן חוזה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


השוטר רוניל סינג, נורה מספר פעמים אך הצליח לדווח על כך ברשת הקשר. בתמונה הקטנה: החשוד ברצח (צילום: משרד השריף של מחוז סטניסלאוס)

 

על פי הדיווחים מהעיר, בסביבות השעה 1:00 בלילה ביצע השוטר רוניל סינג ביקורת שגרתית והורה למכונית לעצור בצד הדרך. שניות לאחר מכן סינג נשמע במערכת הקשר כשהוא מדווח על יריות שנורו לעברו. כוחות רבים הוזעקו למקום ומצאו אותו כשהוא סובל מפצעי ירי רבים. הוא הועבר לבית החולים במהרה, אך הרופאים נאלצו לקבוע את מותו.

 

 

סינג, בעל שבע שנות ותק במשטרת ניומן, עבד ביחידת הכלבנים של המשטרה. לפני המעבר לניומן, הוא עבד במשרד השריף של מחוז מרסד. הוא הותיר אחריו אישה וילד אחד, כך מסר המושל ג'רי בראון. עוד מסר המושל כי דגלים במדינה יורדו לחצי תורן, לרבות הדגל הגדול בבניין הקפיטול בסקרמנטו.

 

החשוד ברצח (צילום: משרד השריף של מחוז סטניסלאוס)

 

תיעוד של החשוד פורסם, ועל פי החשד הוא נוסע בטנדר מסוג דודג' ראם, ככל הנראה בצבע אפור. "משפחת משטרת ניומן כואבת את מותו של רוניל. אם למישהו יש מידע שיכול להוביל לזיהוי של החשוד, אנא פנו למשטרה כדי שנוכל להוריד את רוצח השוטרים הזה מהרחובות", אמר רנדי ריצ'רדסון, מפקד משטרת ניומן.

 

כלי הרכב של החשוד (צילום: משרד השריף של מחוז סטניסלאוס)

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE