הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
אסון בקווינס: נער בן 16 מת במהלך אימון כדורסל
בשעות הצהריים המוקדמות הוזעקו כוחות ההצלה אל אחד מתיכוני הרובע לאחר שהנער התמוטט במהלך אימון כדורסל. הוא הובהל לבית החולים הסמוך, אך הרופאים נאלצו לקבוע את מותו. ראש העיר ביל דה-בלאסיו: "בשמם של 8.6 מיליון תושבי ניו יורק, ברצוני להביע תנחומים"

לני פייר, נער בן 16, מת לאחר שהתמוטט במהלך אימון כדורסל בבית ספרו ברובע קווינס, כך הודיעה משטרת ניו יורק.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


ניידת טיפול רפואי (אילוסטרציה: Shutterstock)

 

תחילת האירוע בסמוך לשעה 12:00 בצהריים ביום רביעי, אז התקבל דיווח במוקד החירום על נער שהתמוטט בבית הספר התיכוני "ג'ון באוון". בתוך דקות ספורות הגיעו למקום פרדמיקים שפינו את הצעיר לבית חולים ברובע, אך הרופאים נאלצו לקבוע את מותו. בשלב זה לא הוכרזה סיבת מוות רשמית, שתיקבע על ידי המשרד לחקירת מקרי מוות במחוז.

 

X

 

ריצ'רד קרנזה, מנהל בית הספר, מסר כי משרד החינוך יספק פסיכולוגים לטובת חבריו לספסל הלימודים, שהגיבו למותו בהלם מוחלט. טרם נמסר אם התלמידים יגיעו לבית הספר במהלך חופשת החג.

גם ראש העיר, ביל דה-בלאסיו, התייחס לאירוע ואמר כי "כהורה, וכאב לתלמידים ששיחקו בענפי ספורט שונים בתיכון, אני יכול רק לתאר את הכאב והצער שעוברים על המשפחה, החברים וחבריו לספסל הלימודים. בשמם של 8.6 מיליון תושבי ניו יורק, ברצוני להביע תנחומים בפני משפחתו של לני. אנחנו נמשיך לתמוך במשפחה, עכשיו ובעתיד, בזמן שאנחנו מתאבלים יחדיו", כלשון ההודעה.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE