הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
ניו יורק: קנס והשעיה לנהג מונית שסירב להסיע נוסע הומוסקסואל
מרטין מוריסון אסף שני נוסעים בשדרה החמישית, אך בתחילת הנסיעה שאל אחד מהם אם הוא הומו, והוריד אותו מהמונית. השניים התלוננו, והצדק נעשה. מוריסון נשפט ושילם קנס בגובה 1,150 דולר

נהג מונית בניו יורק ספג קנס ועשרה ימים השעיה מהעבודה לאחר שסירב להסיע אדם לאחר שגילה כי הוא הומוסקסואל. רשויות העיר אישרו כי הוגשה תלונה על ידי נציבת המוניות והלימוזינות, ולפיה נהג המונית מרטין מוריסון הפר שלושה חוקים של הסוכנות - סירוב לא מוצדק לתת שירות, חוסר הוגנות ונקיטת פעולה נגד האינטרס הציבורי.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


נהג המונית פעל באופן לא ראוי. צילום: Shutterstock

את התלונה הגישו גבר ואישה שטענו כי הם נכנסו למונית של מוריסון בפינה של השדרה החמישית ורחוב East 43rd במנהטן, קצת אחרי השעה 1 בלילה ב-13 ביוני. לפתע, נהג המונית הסתובב בכסאו ושאל את הגבר אם הוא הומוסקסואל.

כאשר התשובה הייתה חיובית, נהג המונית הודיע לנוסעים כי הוא מסרב להסיע נוסעים הומוסקסואלים. הוא חצה את הצומת, עצר בצד והוריד את הנוסעים ההמומים מהמונית, והם נאלצו למצוא מונית אחרת.

"התנהגות הנהג במקרה הזה לא הייתה ראויה ואינה מקובלת, והענישה חמורה בהתאם", אמרה נציבת המוניות והלימוזינות מירה ג'ושי.

מוריסון ניסה לומר בבית המשפט כי מדובר בחוסר הבנה, וכי הוא מעולם לא שאל אף נוסע אם הוא הומוסקסואל. לדבריו, הוא לא יודע מדוע השניים יצאו מהמונית, אך השופטים לא האמינו לסיפור.

"לאחר שבדק שוב ושוב ואישר באופן מפלה כי הנוסע הומוסקסואל, המשיב הודיע כי הוא מסרב להסיע הומוסקסואלים", כתב השופט המנהלי פידל דל ואל.

מוריסון נאלץ לשלם 1,150 דולר וכבר ריצה את זמן ההשעיה שלו מהכביש.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE