הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
דוקטור מסן פרנסיסקו מזהיר מפני הסכנות הבריאותיות שבסלפי
כולנו כבר שמענו על מרפק טניס, אבל נראה שהרבה יותר אנשים הולכים לסבול מזרוע הסלפי. מסתבר שהזווית שבה אנחנו אוחזים את הטלפון הנייד כדי לצלם סלפי עלולה לגרום לכאבים חדים

הסלפי הבא שלכם עשוי להיות כואב. כך מזהיר רופא אחד מקליפורניה. דוקטור לוי הריסון מסן פרנסיסקו מזהיר את הציבור מפני תופעה שנקראת "זרוע סלפי", שנגרמת כתוצאה מהחזקת הטלפון בזווית מסויימת כדי לצלם סלפי.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


הפכה את הסלפי למקצוע. קים קרדשיאן

זרוע סלפי היא צורה של סינדרום התעלה הקרפלית. אנשי שחווים את זה עשויים להרגיש כאבים חדים שמגיעים מאחיזה ממושכת של הטלפון הסלולרי בזווית מסויימת בלי תנועה.

בשנים האחרונות אבחנו הרופאים כמה פעמים את תופעת זרוע הסלפי. כך עולה מנתונים שפורסמו בכתב העת הרפואי Irish Medical Journal. האירועים האלה כללו אדם שצילם את עצמו בזמן שהוא קופץ על טרמפולינה, אדם שצילם סלפי בעודו צועד על סלעים, ופשוט כאלה ששברו את ידם כשנפלו בזמן שניסו לצלם את עצמם הולכים.

לפחות 62 אחוזים מתושבי ארצות הברית צילמו לפחות סלפי אחד של עצמם. אם מתעמקים קצת יותר בתנונים, עולה כי פחות מעשרים אחוזים מבני 18 עד 34 לא צילמו סלפי מעולם.

מחקר שפורסם השנה גילה כי בין אוקטובר 2011 לנובמבר 2017 היו 259 אירועי מוות כתוצאה מסלפי. רוב מקרי המוות היו בארצות הברית, בהודו, ברוסיה ובפקיסטן.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE