הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
חשד לרצח בלוס אנג'לס: אם ובנה נמצאו ללא רוח חיים בשכונת ואלי גלן
האישה ובנה בן ה-13 נמצאו ע"י אב המשפחה בשעות המאוחרות של יום רביעי. בשל סימני התנגדות בתוך הדירה, הבלשים מעריכים כי מדובר ברצח. דוברת ה-LAPD: "אירוע חריג אבל לא אקראי"

אישה ובנה הצעיר נמצאו ללא רוח חיים בביתם בשכונת ואלי גלן (Valley Glen), ובלשי המשטרה מתייחסים אל האירועים כאל רצח כפול, כך על פי ה-LAPD.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


זירת האירוע, הבוקר בוואלי גלן (צילום: אן. בי. סי.)

 

תחילת האירוע בסמוך לשעה 11:00 בלילה ביום רביעי, אז התקשר גבר אל מוקד החירום 911 וסיפר שמצא את אשתו ואת בנו בן ה-13 מתים בדירה ברח' אוקסנרד בשכונה. כוחות רבים הוזעקו למקום ותשאלו את אב המשפחה, שמשתף פעולה ואינו נחשב לחשוד. גם בשעות הבוקר של יום חמישי נצפו מספר ניידות משטרה באזור, ככל הנראה בשל הרצון לחפש אחר ראיות באור יום.

 

 

חוקרי המשטרה משוכנעים שמדובר ברצח בשל סימני אלימות והתנגדות שנמצאו בדירה, אך הם סירבו לפרט מעבר לכך בנושא זה. "זה אירוע חריג, אבל זה לא נראה אקראי", סיפרה מגהאן אגילר ממחלקת הדוברות של ה-LAPD. עוד סיפרה כי "אנחנו סבורים שלא מדובר בטעות בזיהוי ומי שביצע את הפשע אכן ניסה לפגוע בהם", היא אמרה.

 

ניידות רבות הוזעקו לזירת האירוע, אמש (צילום: אן. בי. סי.)

 

למרות העובדה שהדירה נמצאת בתוך בית דירות גדול, אף דיווח על יריות לא התקבל במהלך האירוע. בכוונת הבלשים לעבור בכל דירה בבית הדירות ולתשאל את הדיירים בנוגע לרצח.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE