הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
ביקוש שיא: אזלו המקומות לחוג הזומבה במרכז שפר של ארגון ה- IAC 
תיאטרון יוגה לילדים, חוגי בישול וחוג שפים צעירים, ריקודי היפ הופ לילדים ולמבוגרים, שיעור כושר לאימהות ותינוקות, ריקודי בטן, מועדון גיל הזהב, התעמלות לעיצוב הגוף ובניית העצם, ריקודי עם, קרמיקה ועוד שלל של חוגים מחכים לכם במרכז הקהילתי

"אנחנו נרגשים להציג את התוכנית החדשה שלנו שנפתחת בימים אלו" אומרת שירי וסרמן, מנהלת שפר, המרכז הקהילתי של IAC שממוקם בשכונת וודלנד הילס, לוס אנג'לס. "המרכז הקהילתי שלנו נועד לשרת את הקהילה הישראלית והיהודית אמריקאית. זה למעשה הבית של כולנו. חשוב לנו ליצור קהילה שכולם יוכלו למצוא את המקום שלהם, שיוכלו להגיע לחוגים לכל הגילים, להרצאות, אירועים במהלך השנה, חגים, ערבי שישי ישראלי".

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

שנת 2019 בפתח, וסמסטר החורף של המרכז הקהילתי שפר יפתח את השנה החדשה עם שלל של חוגים. "חשוב לנו בראש ובראשונה להיות קשובים לצרכי הקהילה ולשרת אותם, לעשות פה חוגים שיש להם ביקוש והם נחוצים לקהילה. לפעמים כשפונים אלינו מהקהילה לפתוח חוגים, אז אנחנו עושים את זה. אנחנו כאן למען ובשביל הקהילה. חשוב לנו שיהיה מגוון רב של חוגים לכל הגילים: מפעוטות ועד לגיל הזהב, שניגע בכל שכבות הקהילה" לפי וסרמן.

המרכז פתוח במהלך כל שעות היום ולוח הזמנים החדש מציג מגוון רחב של אפשרויות לבילוי במקום במחירים שווים לכל כיס. היתרון השני הוא תחושת הבית החזקה שנובעת מהאווירה הישראלית החמה שמקבלים במרכז, "עצם העובדה שאנחנו מרכז ישראלי, השיעורים מתקיימים בעברית, עם מורה ישראלי ובאווירה ישראלית. באים לפה, מכירים ומתחברים".

לנוחיותכם ריכזנו כמה מהחוגים המעניינים שהמרכז הקהילתי שפר מציע החל בסמסטר החורף שמתחיל ב- 7 בינואר.

לילדים:

תיאטרון יוגה לילדים- חוג מיוחד לביטוי עצמי

ילדים בני שנתיים עד חמש נמצאים בנקודת זמן בה הם צריכים לבטא את עצמם כמה שיותר. לעיתים, הם לא מצליחים או לא יודעים כיצד לבטא את הרצונות או התחושות שלהם בדרך הטובה היותר. על מנת לסייע להם למצוא כלים מתאימים ולעודד את יכולת הביטוי העצמית שלהם פתח המרכז את "תיאטרון יוגה לילדים עם יאיא (יעל)". זהו המקום בו הם יכולים להוציא אנרגיה תוך שהם מקבלים כלים לפיתוח קואורדינציה, קשב וריכוז, הרגלי רגיעה ובטחון עצמי ואף לבנות קשרים חברתיים חזקים. תוך כדי סיפורים, תנועות יוגה, הפעלת הדימיון מדריכה אותם יאיא אל מחוזות אחרים בהם הם יכולים גם להיות מצחיקים ושטותניקים ולחזור לאחר מכן לבתיהם רגועים יותר.

 

 

חוג בישול לילדים- מתאהבים במטבח

חוג הבישול האהוב על הילדים פותח שעריו גם בסמסטר הקרוב לילדים בני ארבע ומעלה. בכל שיעור הילדים מתנסים בחומרי גלם שונים ומכינים שלל מעדנים שכל המשפחה תוכל ליהנות מטעימה מהם. בצק, פסטות, כריכים מיוחדים, קפקייקס הם חלק קטן מהמוצר הסופי שהילדים שלכם ילמדו להכין. הילדים מתחלקים לקבוצות גיל וכל קבוצה עובדת לפי הרמה שלה.

 

סדנת שפים צעירים- לראשונה במרכז!

לחוגים הבישול המוצלחים מצטרף בסמסטר הזה חוג חדש שמעלה את הרף עבור הבשלנים הצעירים. החוג מיועד לבני 11 ומעלה. אם רציתם תמיד קצת מנוחה מהכנת ארוחת הערב אולי החוג יכול לסייע. השפים הצעירים ילמדו פעם בשבועיים להכין ארוחת ערב. הם ישתמשו בחומרי גלם שונים: עוף, דגים, ירקות, פסטה ועוד, ילמדו טכניקות בישול ייחודיות ומתכונים טעימים. בסוף השיעור הם ישבו מסביב לשולחן ויהנו מהארוחה הטובה והבריאה שהכינו.

 

 

זומבה לנערות- עם הצלחה לא מתווכחים

מגיל צעיר כדאי להקנות לילדים את האהבה לכושר וספורט. תנועת הגוף היא אלמנט חשוב בהתפתחות הילדים. לצורך הזה עונים חוגי הריקוד השונים במרכז. חוז הזומבה לנערות הותיק בהדרכת ג'ולי גולדין, הפך מזמן להצלחה מסחררת וממשיך גם בסמסטר הזה. שלוש כיתות שונות שבהן מעל 60 בנות שנחשבות לנבחרת הזומבה של המקום. בסוף כל סמסטר הנבחרת מופיעה באחד מהאירועים של IAC. עדיין לא ידוע באיזה אירוע יופיע הבנות השנה אבל הן מכוונות להופיע על במת יום העצמאות בלוס אנג'לס.

 

היפ-הופ לילדים- חוג חדש ומומלץ!

בעקבות ההצלחה של קבוצת הזומבה בחורף הזה תפתח קבוצת ריקוד חדשה: היפ-הופ. מדובר בכיתה ייחודית לשתי קבוצות גילאים: האחת 5-7, והשנייה 8 ומעלה. הקבוצות יתחילו כל שיעור בחימום, ילמדו את יסודות ריקוד ההיפ-הופ שונים וכוריאוגרפיה ובסוף הסמסטר יערך רסיטל, הופעת סיום. מדובר בדרך ייחודית גם לשמור על פעילות גופנית טובה, לבנות ביטחון עצמי, הערכה עצמית, עבודת צוות וחברויות.

 

 

מבוגרים:

היפ-הופ למבוגרים- לא רק לילדים

בעקבות דרישה החליטו במרכז הקהילתי שפר של IAC לפתוח כיתה של היפ-הופ למבוגרים. כן, שמעתם נכון. מדובר בחוויה אנרגטית ובדרך מצוינת ליהנות מכוריאוגרפיית ריקוד ההיפ-הופ, אימון אירובי, לחזק ולהביע את עצמך דרך הריקוד תוך כדי שריפת קלוריות והכי חשוב להרגיש צעיר.

 

ריקודי עם למבוגרים- מסורת ישראלית

אין דבר שמזוהה יותר עם הישראליות יותר מריקודי עם. IAC לוס אנג'לס חברו עם ארגון מת"י כדי להביא לקהילה הישראלית את הריקוד האהוב, טעימה מהילדות. גם מי שלא יודע איך לעשות צעד תימני או לרקוד "שבתי מים בששון" יוכל להגיע וללמוד ולהפוך למומחה. מדובר בשעה של כייף טהור בבוקר.

 

חוג קרמיקה- עיסוק בחימר מעניק יותר מרק מוצר

אם אתם צריכים משהו שיחזיר לכם את השלווה ואת היצירה תוכלו להגיע לחוג הקרמיקה שמתקיים בבקרים. בחוג תוכלו ליצור יודאיקה כמו פמוטים, פסלים ועוד וללמוד מגוון של טכניקות בנייה ביד. העבודה עם חימר היא גורם מרגיע ויכולה ליצור תחושה של סיפוק בשילוב עם תחושת רוגע. בשיעור תקבלו את המוצרים ותתחילו ליצור מאפס תוך כדי הדרכה. כדאי שתגיעו לחוג ליותר ממפגש אחד מכיוון שכמו כל דבר טוב גם כאן ייקח זמן להגיע למוצר הסופי, אבל ההתמדה בסוף משתלמת.

 

קבוצת הכושר לאימהות ותינוקות, MOMMY AND ME FITNESS GROUP – חוזרים לכושר בקלות

קשה לחזור לכושר ולג'נס שלפני כשתוך כדי את צריכה לטפל בתינוק הקטן שרק הגיח לעולם ורוצה את קרבתך. מתוך ההבנה הזו נולדה קבוצת הכושר לאימהות ותינוקות. פעמיים בשבוע, שיעור בבוקר ושיעור אחר-הצהריים, תוכלו ליהנות משיעור כושר מיוחד שמשלב מתיחות, פילאטיס ותרגילים שאפשר ללמוד לעשות בכל רגע בבית או בחוץ אפילו עם העגלה ועם התינוק. בשיעור תוכלי למצוא ליווי תזונתי, סביבה חמה ותומכת ובעיקר רגע לעצמך. בעוד התינוק לעיתים יסייע לך בכניסה לכושר, הוא לעיתים יוכל לשחק ולהתחבר עם תינוקות אחרים בני גילו ועדיין להיות קרוב אליך.

 

ריקודי בטן בערב לנשים בלבד- רק מה שאת אוהבת

אם חשקה נפשך בערב נשי, בו תוכלי לצאת מגבולות הגזרה, להתנסות באחד מהריקודים האקזוטיים ביותר שיש שנחשב גם לריקוד שבו תוכלי למצוא העצמה נשית, ביטחון עצמי ועל הדרך להוריד קלוריות מיותרות תוך כדי הנאה צרופה אל תפספסי את חוג ריקודי הבטן. החוג מתקיים פעם בשבועיים בהדרכתה של שירי סולומון.

 

 

גילאי 50+

התעמלות לעיצוב הגוף ובניית העצם- כל מילה מיותרת

שלוש פעמים בשבוע נפגשים בני ה- 50 ומעלה בשעות הבוקר במרכז לאימון ייחודי שמטרתו לעזור לעצמות הגוף להיות חזקות ובריאות יותר. העבודה על הגוף עם התרגילים המתאימים עוזרת לשמור על השרירים, לשמור על יציבה נכונה וחזקה, עובדת על שיווי המשקל והאיזון ויכולה לסייע במניעת אוסטאופורוזיס (בריחת סידן ודלדול העצם).

"הנשים שמגיעות לשיעורים עושות התעמלות, ואחר כך ממשיכות למפגש חברתי. הן יושבות בלאונג' המרווח שלנו, שותות קפה יחד, משחקות קלפים ויוצרות סוג של מפגש חברתי" אומרת מנהלת המרכז וסרמן.

 

 

המועדון החברתי לגיל הזהב- אנרגיה חדשה

בכל יום שלישי, אחת לשבוע, תוכלו למצוא את החברים והחברות של המועדון החברתי לגיל הזהב. אלו שפוקדים את החוג יוכלו ליהנות ממשחקי חברה, שיחות מעניינות, קפה וכיבוד קל, תוכן איכותי של הרצאות בנושאים שונים  עם רופאים, פסיכולוגיים או כל הרצאה אחרת מעניינת, ויותר מכך יוצרים חברויות חזקות לשנים "אנחנו שומעים תגובות מאוד חיוביות. אנשים שיפרו חברויות ומצאו חברויות. המועדון הזה ממלא אותם ומפיח בהם אנרגיה חדשה", מוסיפה וסרמן.

 

 

זהו רק מקבץ קטן מהפעילות העניפה שמצפה לכם בסמסטר חורף הקרוב. ההרשמה בעיצומה וכדאי למהר ולהבטיח את מקומכם בחוגים. במרכז כבר שוקדים על הפעילויות הבאות. וסרמן מבטיחה אוזן קשבת ודלת פתוחה לקהילה. בקרוב הם מתכננים להפעיל את תוכנית קש"ת (קהילה, שפה, תרבות), פעילות שבועית של שתתקיים בעיר בימי ראשון. במהלך הפעילות הילדים יעברו חווית עברית משמעותית, חיבור לישראל על ידי סיפורים בעברית, משחקים שגדלנו עליהם כמו משחק הכיסאות ושירים בעברית.

הנגיעה האישית, הקניית החוויה הישראלית, יצירת קשרים וחיבור עמוק לקהילה הישראלית והיהודית אמריקאית ממשיכים להתוות את הדרך עבור חברי IAC והמרכז.

למידע נוסף:  www.israeliamerican.org/shepher-classes

טלפון: 8184511201

 

 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE