הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
רצח השוטר בקליפורניה: ביהמ"ש סירב לשחרור בערבות, חשודים נוספים נעצרו
מעבר לחשוד המרכזי, גוסטבו פרז אריאגה, 7 חשודים נוספים נמצאים היום מאחורי סורג ובריח לאחר שניסו לסייע לו במנוסתו. שריף המחוז: "הם שיקרו לנו במכוון, הם מסרו מידע כוזב"

בית המשפט דחה על הסף את האפשרות שגוסטבו פרז אריאגה, המהגר הבלתי חוקי אשר ירה השבוע למוות בשוטר רוניל סינג בקליפורניה, ישתחרר בערבות והוא נותר בבית המעצר בעיר מודסטו לאחר שאתמול בצהריים הסתיים המרדף אחריו.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


רגעי המעצר של גוסטבו פרז אריאגה, אתמול (צילום: משרד השריף של מחוז סטניסלאוס / AP)

 

מיד שנודע כי הוא נעצר, המשטרה הודיעה שעצרה גם שני חשודים נוספים, והבוקר נודע כי מניין העצורים עלה ל-7. אחיו של אריאגה, קונרדו מנדוזה בן ה-34 ובת זוגו, אנה סרבנטס בת ה-30 הם העצורים האחרונים, והם מצטרפים לאח נוסף של אריאגה, ארדיאן בן ה-25, וחברו לעבודה, אריק קירוז בן ה-27. שלושת החשודים הנוספים הם ברנבה קסטנדה בן ה-59, מריה מורנו בת ה-57 וארסמו וייאחס בן ה-36. כל שבעת החשודים נעצרו בגין הסיוע שהעניקו לאריאגה.

"הם שיקרו לנו במכוון. הם מסרו מידע כוזב במטרה להגן על אריאגה", אמר אדם כריסטנסון, שריף מחוז סטניסלאוס. גם מפקד המשטרה בניומן, העיר בה נרצח סינג, התייחס לאירוע ואמר: "הוא אהב להיות שוטר. הוא אהב להיות בעל ואהב להיות אב".

 

אדם כריסטנסון, שריף מחוז סטניסלאוס, במהלך מסיבת העיתונאים אתמול (צילום: רויטרס)

 

כזכור, האירוע הטרגי התרחש בלילה שבין שלישי לרביעי. שניות לאחר שסינג עצר את מכוניתו של אריאנה בחשד לנהיגה תחת השפעה, הוא נשמע במערכת הקשר כשהוא מדווח על יריות שנורו לעברו. כוחות רבים הוזעקו למקום ומצאו אותו כשהוא סובל מפצעי ירי רבים. הוא הועבר לבית החולים במהרה, אך הרופאים נאלצו לקבוע את מותו.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE