הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
טסלה במירוץ נגד הזמן: תנסה למכור אלפי מכוניות עוד היום
אתר מכוניות מוביל דיווח כי 3,000 דגמי "מודל 3" נותרו במגרשי החברה, דווקא ביום האחרון של השנה בה ניתן לקבל הטבת מס פדרלית גדולה. הדיווח סותר את טענות החברה לפיהן ישנם תורי המתנה ארוכים בעבור מכוניותיה

למרות שהחברה דיווחה על רשימת המתנה ארוכה למבקשים לרכוש את המודל 3, הבוקר דווח באתר כלי הרכב Electrek כי ברשותה של טסלה יותר מ-3,000 מכוניות מדגם זה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


מודל 3 של טסלה (צילום: Shutterstock)

 

בשבועות האחרונים, טסלה הדגישה פעמים רבות את העובדה שהטבות המס הפדרליות צפויות לרדת למחצית מהשווי הנוכחי שלהן. בדיווח על עודפי המכוניות נאמר כי החברה מצפה שתמכור כמה עשרות מכוניות נוספות במהלך היום, ויתכן כי מספר זה יטפס למאות, אך אין צפי שכל המלאי יימכר. מניית החברה ירדה בשני אחוזים בעקבות הדיווח.

טסלה אף דיווחה בשבועות האחרונים שתעשה מאמץ גדול לוודא שכל מי שהזמין מכונית לפני ה-20 בדצמבר יקבל אותה עד היום, ה-31 בדצמבר, כדי שיוכל לקבל את הטבות המס של שנת 2018 ולא 2019. אילון מאסק אפילו הבטיח באופן אישי שיחזיר ללקוחות כסף אם הם יפספסו את הטבת המס הישנה.

כבר בחודש אוקטובר החלה החברה להזהיר את הרוכשים הפוטנציאלים והבטיחה שמי שיזמין עד ה-15 באוקטובר יקבל את מלוא החזר המס, המוערך ב-7,500 דולר.

 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE