הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מאבטח ירה למוות בחשוד בגניבה, המשטרה מאשימה אותו ברצח
פחות מחודש לאחר האירוע בסניף Walgreens בהוליווד, הבוקר הוגש כתב אישום חמור כנגד המאבטח, דונלד קיוטה בן ה-28. משפחתו אף תובעת את הרשת ודורשת פיצוי כספי בגובה חצי מיליארד דולר

מאבטח שירה למוות בגבר החשוד בגניבה מסניף Walgreens בהוליווד הואשם ברצח, כך הודיעה הבוקר משרד התובע הכללי של מחוז לוס אנג'לס.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


סניף Walgreens בו אירע הירי (צילום: Walgreens)

 

המאבטח, דונלד קיוטה בן ה-28, הואשם גם בשימוש בכלי נשק קטלני בנוסף לסעיף הרצח, וזאת בעקבות האירוע שהתרחש בתוך בית העסק בפינת שד' סנסט ורח' ויין ב-2 בדצמבר. על פי כתב האישום, התפתח עימות בין קיוטה לבין ג'ונתן הארט, ההרוג שחשוד בגניבה מהחנות. כאשר הארט החל לברוח, קיוטה ירה בו למוות.

הארט לא היה חמוש, וחבריו סיפרו שהוא היה חסר בית בשנים האחרונות. לאחר שהוגש כתב האישום הבוקר, קיוטה הובא בפני שופט שקבע לו שחרור בערבות בגובה שלושה מיליון דולרים. אם ימצא אשם, הוא עלול להישלח למאסר מינימלי של 50 שנים, ויתכן שיישלח למאסר עולם.

 

ג'ונתן הארט, שנורה למוות בתוך הסניף (צילום: מש' הארט)

 

ימים בודדים לאחר האירוע נערך טקס אשכבה להארט, וקרובי משפחתו סיפרו שהוא התכוון לשלם על המוצרים שלקח מהחנות. אמו של הארט, גם היא מאבטחת, טענה שהמאבטח טעה בשיקול הדעת כאשר ירה בו, בין אם מדובר בגנב או לא. משפחתו של הארט הגישה תביעה אזרחית כנגד Walgreens. בתביעה דורשת המשפחה פיצוי בגובה 525 מיליון דולר בגין העובדה שהארט נורה מכיוון שהיה שחור, חסר בית והומוסקסואל, לטענתה.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE