הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
לא הצליח לה: המשטרה הכניסה את אחותה של מייגן מרקל, סמנתה, לרשימת המסוכנים למוניטין
דברי הביקורת הקשים שסמנתה מפרסמת על מייגן אמנם לא מהווים עבירה פלילית, אך הם בהחלט מעוררים דאגה בקרב בני משפחת המלוכה. נראה שדי בכך על מנת להכניס את סמנתה לרשימה שחורה

מדיווחים שונים עולה, כי המשטרה הוסיפה את אחות של מייגן מרקל (37), סמנתה (57), לרשימה שחורה בה נמצאים אנשים שדבריהם מסכנים את המוניטין של בני המלוכה. קציני הביטחון האישיים של מרקל שוחחו עם מרכז ההערכה של הסקוטלנד יארד על סמנתה ועל ההשלכות של מה שעלול לקרות אם היא שוב תנסה להגיע אל הדוכסית של סאסקס.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים




מהסבר שפורסם באתר האינטרנט של הסקוטלנד יארד עולה, כי "המטרה היא להעריך ולנהל את הסיכונים שעולים מקרב אנשים בודדים שמטרידים, עוקבים או מאיימים על אנשי ציבור".

בחודש אוקטובר האחרון טסה סמנתה לאנגליה במטרה להגיע לארמון קנזינגטון ולהעביר מכתב למרקל. היא נדחתה על ידי מאבטחי הארמון. לפני הניסיון האמור, סמנתה הופיעה בטלוויזיה ואמרה, כי מטרת הנסיעה היא "לדבר על המשאלות ועל המחשבות של אבא שלנו, ולמסור הודעה לאחותי".

מקור בסקוטלנד יארד הסביר על המשמעות של הכנסת שמה של סמנתה לרשימה. "אי אפשר להגן על מישהו כמו הדוכסית של סאסקס בלי לדעת פרטים על הרקע המשפחתי שלה. התנהגותה של סמנתה מהווה סיכון ולא איום. היא לא מבצעת עבירות פליליות, אל היא גורמת לדאגה בקרב בני המלוכה".



עוד הוסיף המקור, כי "יש פוטנציאל גדול למבוכה גדולה עבור בית המלוכה. סמנתה יכולה לעורר סצנה ולייצר כותרות עם מעשיה. בואו נודה שהיא כבר עשתה את זה".

יש משהו בדבריו של המקור, שהרי סמתה שבה ומעלה לטוויטר דברי ביקורת נגד הדוכסית, כשהיא מגנה על אביהן החולה, תומס מרקל (74). סמנתה ותומס לא השתתפו בחתונה המלכותית שנערכה בחודש מאי האחרון ובהמשך לכך סמנתה לא היססה להביע את רגשותיה באשר לזוג המלכותי.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE