הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
קליפורניה: ל-Pooey Puitton נמאס מלואי ויטון, אז היצרנית שלו פנתה לבית המשפט
יצרנית הצעצועים MGA מנסה להגן עת מותג הסליים המצליח שלה מול הטענות לגניבת הקניין הרוחני מצד בית האופנה היוקרתי. "מדובר בפרודיה"

יצרנית צעצועים מקליפורניה תובעת את בית האופנה היוקרתי לואי ויטון בדרישה שיפסיק להפריע במכירות של ארנקי הצעצוע לילדים, שמלאים בסליים ונקראים Pooey Puitton. חדי האוזן כבר יכולים להבין מדוע בית האופנה לא אוהב את השם.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


לא אוהב את השם. סניף של בית האופנה היוקרתי לואי ויטון (צילום: Shutterstock)

במסמכים שהוגשו לבית המשפט הפדרלי בלוס אנג'לס, טענה חברת MGA Entertainment כי אף צרכן הגיוני לא יתבלבל בין Pooey Puitton, שנמכר תמורת 59.99 דולר, לבין תיקי היד של מעצב העל, שעולים הרבה יותר.

החברה הגנה על שם המוצר שלה וטענה כי מדובר בפרודיה "שנועדה ללעוג, למתוח ביקורת ולעשות קצת כיף עם היוקרה ותחושת הסלבריטאות שמתלווה למוצרים של לואי ויטון. MGA התנגדה לטענה של בית האופנה כי מדובר בהפרת זכויות.

"השימוש בשם הזה, והשימוש במוצר במסגרת קו המוצרים ‘magical unicorn poop’ נועד למתוח ביקורת, או להגיב לשם היוקרתי והמפורסם לואי ויטון, ללוגו שלו ולמותג הצרכני הבולט", נכתב.

מוצרי יוקרה רבים מגישים תביעות כדי למנוע מחברות להרוויח מהשם שלהם. כעת, MGA מבקשת למעשה לקבוע כי השם Pooey Puitton לא מפר את הקניין הרוחני של לואי ויטון ומותר להשתמש בו באופן חוקי.

החברה שיושבת בואן נויס, הודיעה כי Pooey Puitton, שכולל "אבקת סליים" כדי ליצור "קשת של קקי" כאשר מוסיפים לו מים, הוא חלק מקו מוצרי Poopsie Slime Surprise שהושק בשנה שעברה ונחשב לאחד המוצרים הנמכרים של החברה.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE