הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
הדרך ל-2020: אליזבת' וורן תבקר באיווה בסוף השבוע
שנואת נפשו של הנשיא טראמפ, שלקחה על עצמה אמש להוביל את דבוקת המועמדים הדמוקרטים לנשיאות בעוד שנתיים, תבקר בארבע ערים. הנשיא לעג לה ולמבקר בעל עבר צבאי לציון השנה החדשה

הסנאטורית אליזבת' וורן, שלקחה על עצמה את תפקיד הנחשון של המחנה הדמוקרטי כשהפכה אמש לראשונה המכריזה על הקמת ועדת בדיקה לריצה לנשיות, תבקר בארבע ערים באיווה בסוף השבוע הקרוב. זה יהיה ביקורה הראשון במדינה בה נערכים הפריימריז הראשונים לנשיאות.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


מאתמול זה רשמי - היא רצה. אליזבת' וורן (צילום: Shutterstock.com)

 

הסנאטורית הדמוקרטית ממסצ'וסטס צפויה לבקר בקאונסיל בלאפס, סיו סיטי, סטורם לייק ובבירת המדינה דה מוין. עם זאת, ולמרות שהכריזה על הקמת ועדת הבדיקה רק אתמול, וורן נמצאת במגעים עם גורמים שונים באיווה מזה שבועות, וניהלה דיונים באמצעות מקורבים עם נבחרי ציבור, מנהיגי איגודים ובכירים אחרים במפלגה הדמוקרטית במדינה.

לאחר הכרזתה התקשרה וורן אישית ליו"ר המפלגה הדמוקרטית באיווה, טרוי פרייס, והשניים דנו בביקורה הצפוי. במקביל הגיב הנשיא דונלד טראמפ על הכרזתה של וורן ואמר שישמח מאד לרוץ נגד הסנאטורית, אותה הוא מכנה בלעג "פוקהונטס", אם תזכה במועמדות הכחולה.

"נראה איך יילך לה. אני מאחל לה בהצלחה. אשמח לרוץ נגדה", אמר הנשיא בראיון לרשת פוקס. הוא נשאל אם לדעתו יש לסנאטורית מניו אינגלנד סיכוי לנצח אותו, השיב בזלזול "לגבי זה אני לא יודע. תצטרכו לשאול את הפסיכיאטרית שלה".

 

"פה גדול וטיפש". לא הוא, חלילה. הגנרל במיל' מק'קריסטל (צילום: AP)

 

הבוקר קם הנשיא מלא עזוז והפנה את תותחי הטוויטר שלו לעבר הגנרל במיל' סטנלי מק'קריסטל, שביקר את החלטתו של טראמפ להסיג את כוחות ארה"ב מסוריה. הנשיא צייץ כי מק'קריסטל "ידוע בפה גדול וטיפש" ושהוא "פוטר כמו כלב על ידי אובמה". הנשיא צייץ את דרגתו של הקצין לשעבר במרכאות וכינה אותו "אוהב הילארי". הדברים באו לאחר ראיון ב-ABC בו אמר מק'קריסטל כי הנשיא הוא אדם לא מוסרי שאינו אומר את האמת.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE