הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
אחרי עונת הקניות: אלה המתנות שהוחזרו לחנות הכי הרבה
כולם אוהבים מתנות, אבל לפעמים מי שקונה אותן לא קולע לטעם שלנו. הנה רשימת המוצרים שהוחזרו בכמויות הכי גדולות לחנויות, ובין השאר יש שעונים חכמים, מוצרים של Star Wars ועוד

עונת החגים הייתה השנה, כמו כל שנה, עונת טירוף של קניות, והרשתות השונות יצאו במבצעים מטורפים לכבוד העונה. עם כל כמה שכולנו אוהבים לקבל מתנות, לא כולם אוהבים לקבל את כל המתנות, והרבה פשוט בוחרים להחזיר לחנות את מה שהם קיבלו.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


כולם אוהבים מתנות, אבל לא כל מי שקונה אותן יודע לקלוע לטעם שלנו (צילום: Shuttersock)

הנה רשימה של המתנות שהוחזרו הכי הרבה בעונה הזאת, על פי B-Stock Solutions, אתר מכירות פומביות עבור עסקים כמו וולמארט, טארגט ומייסי'ס.

עשר המתנות שהכי הוחזרו השנה היו עליוניות לנשים עם שרוולי פעמון, ומגפיים עם פרנזים. על פי המתנות שחזרו לחנויות, נראה גם שהצעירים כבר לא אוהבים את המשקפיים עם המסגרות הקטנות שהיו להיט עד לפני רגע.

"מדובר בטרנדים מהירים בעולם האופנה של 2018, שככל הנראה לא ייכנסו לרשימת הטרנדים של שנת 2019", אמרה דוברת החברה מליסה גירינגר.

 

הבובות של פעם כבר לא מלהיבות (צילום: Shutterstock)

היא הוסיפה כי נראה שהאמהות מעדיפות שהילדות שלהן ישחקו עם דמויות של גיבורות על, משום שבובות מסורתיות שונות, כמו בובת תינוק שנראית אמיתי ועולה בין 15 ל60 דולר, וגם היא נמצאת בטבלת המתנות החוזרות.

מוצרים אחרים שלא ריצו את מי שקיבל אותם הם מוצרים של המותג “Star Wars”, כנראה בגלל שהסרט האחרון בעולם הפנטזיות הזה יצא יחסית מוקדם, וסרטים אחרים גנבו לו את התהילה עד עונת החגים.
אם חשבתם שבאביזרי טכנולוגיה אי אפשר לטעות, כנראה שאתם טועים. אחד מכל חמישה שעונים חכמים, לא כולל המוצרים של אפל, הוחזרו לחנויות.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE