הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
ביונסה וג'ייזי קוראים לכם להצטרף לתנועה שלהם: ולאכול תזונה מבוססת צמחים
"הילדים שינו את חיינו יותר מכל דבר אחר", כך כתבו בני הזוג וההורים לשלושה בהקדמה לספרו החדש של מרקו בורגס, מאמן התזונה של ביונסה

הפאוור קאפל, ביונסה (37) וג'ייזי (49), גילו שההורות שינתה את השקפת עולמם באשר לתזונה נכונה. לבני הזוג שלושה ילדים, בלו אייבי (6) ושני התאומים, רומי וסר, בני השנה וחצי. לאחרונה כתבו השניים את ההקדמה לספרו של מאמן התזונה של ביונסה, מרקו בורגס, Greenprint: Plant Based Diet, Best Body. Better World.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים




"הילדים שינו את חיינו יותר מכל דבר אחר. נהגנו לחשוב על בריאות באמצעות דיאטות – יש כאלה שעבדו עבורנו ויש כאלה שלא. ברגע שהתחלנו לחשוב על בריאות כעל אמת, במקום דיאטות, השיתוף של החשיבה הזו הפך עבורנו למטרה, לחלוק את האמת ואת אורח החיים עם כמה שיותר אנשים".

ביונסה עברה לדיאטה טבעונית על מנת להתכונן לקראת המופע שלה בקאוצ'לה בחודש מאי שעבר. היא הזמינה את 122 מיליון העוקבים שלה להשתתף איתה באתגר תזונה בן 22 ימים, לפי תפריט שהיא וג'ייזי בנו בשנת 2015 יחד עם בורחס.

בני הזוג כתבו, כי הם לא מציעים לכל אחד לאמץ תזונה טבעונית 24/7, אך הם המליצו על הוספה של מזון מבוסס צמחים לדיאטה. לדבריהם יש לכך "השפעה משמעותית על הבריאות שלנו ועל הסביבה".



"לכולנו יש אחריות לשמור על הבריאות שלנו ועל הבריאות של כדור הארץ, בואו נעשה זאת יחד. בואו נפיץ את האמת. בואו נהפוך את המשימה הזו לתנועה. בואו להיות גרינפרינט", כך סיכמו השניים בהקדמה לספרו של בורגס.

בורגס הסביר כיצד בני הזוג אמצו את השינוי ואמר, "הצעתי להם לבחור בתזונה מבוססת צמחים ליום אחד בארוחת הבוקר. הם הסכימו. אז הצעתי שהם ימשיכו בכך בארוחת הצהריים והם אהבו את הרעיון. אז יום אחד ג'ייזי התקשר אלי ואמר שיש לו רעיון גדול, 'אתה יודע מה, התכנית שזה עתה יצרת, עם האתגר הטבעוני של 22 יום? אני רוצה לעשות את זה. ביונסה גם רוצה. אנחנו רוצים להשתתף".

ספרו של בורגס עלה על המדפים בערב השנה החדשה, בדיוק בזמן על מנת שתוכלו ליהנות מהתובנות שהוא מציע במהלך 2019.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE