הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
חמישה ילדים שנסעו מלואיזיאנה לבקר בדיסניוורלד נהרגו בתאונה בפלורידה
בתאונת השרשרת הקטלנית ביותר על הכביש הבין מדינתי 75 מזה שבע שנים נהרגו שבעה בני אדם ושמונה נוספים נפצעו, חלקם במצב אנוש. בתאונה היו מעורבים שני כלי רכב ושתי משאיות

חמישה ילדים בדרך לדיסניוורלד היו בין ההרוגים בתאונה הקטלנית שאירעה אתמול (חמישי) על הכביש המהיר 75 בפלורידה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אחת המשאיות המעורבות בתאונה והאש שפרצה מהדיזל שנשפך על הכביש (צילום: AP)

הרשויות שחוקרות את התאונה שחררו היום פרטים נוספים על הקרבנות ונסיבות האירוע. במסיבת עיתונאים שערך הבוקר פטריק ריורדן ממשטרת התנועה בפלורידה, נמסר כי בתאונה המחרידה נהרגו כאמור חמישה ילדים שהיו ככל הנראה בדרכם לפארק השעשועים המפורסם באורלנדו, ושני ההרוגים הנוספים הם נהגי המשאיות שהיו מעורבות בתאונה. התאונה בה היו מעורבים מספר כלי רכב אירעה אתמול אחר הצהרים על הכביש הבין-מדינתי 75, סמוך לגיינסוויל הממוקמת כשעתיים צפון-מערבית לאורלנדו.

לדברי ריורדן, חקירה ראשונית העלתה כי משאית סמי-טריילר ומכונית פרטית שנסעו צפונה על כביש 75 התנגשו מסיבה שאינה ידועה. מעוצמת ההתנגשות הוטחו שני כלי הרכב מעבר לגדר הבטיחות במרכז הכביש ועברו לנתיבים הנוסעים דרומה. שם נפגעו שני כלי הרכב מואן נוסעים גדול ומשאית סמי-טריילר נוספת. דיזל שנשפך מאחד כלי הרכב על הכביש והחל לעלות באש גרם לפגיעות נוספות והקשה על פעולות החילוץ. כלי רכב חמישי נפגע משברים שהועפו בהתנגשות. הכביש נסגר לשני הכיוונים למשך שעות ארוכות כדי לאפשר לכוחות החילוץ וההצלה להשלים את עבודתם.

 

כבר לא יזכו לראות. פארק השעשועים דיסניוורלד (צילום: אתר רשמי)

חמשת הילדים ההרוגים היו על הואן שנסע מלואיזיאנה במסגרת טיול של כנסיית "בית הרחמים" באוויילס ושהכיל נוסעים נוספים שככל הנראה נפצעו גם הם. בליין דאוזט, מפקח בתי הספר הציבוריים באוויילס, אמר לחדשות NBC: "זה די רע. במערכת קטנה כמו שלנו, זה מכה בך קשה. זה באמת משפיע עליך". שלושה מהילדים שנהרגו היו רשומים בבתי הספר הציבוריים באזור, בכיתות ד', ה' וח'. לדברי דאוזט, "אתה לא רוצה לאבד אף ילד אבל אני הכרתי את שלושת הילדים האלו באופן אישי. שלושתם היו ילדים יוצאים מן הכלל. אף פעם לא בצרות ועם ציונים מעולים". בתי הספר במחוז עדיין נמצאים בחופשת החורף ויחזרו ללימודים ביום רביעי.

פרט לשבעת ההרוגים נפצעו שמונה אנשים נוספים, חלקם במצב אנוש. פרטי הקרבנות יימסרו מאוחר יותר היום, לאחר שכל המשפחות יעודכנו.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE