הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
לוס אנג'לס: 3 הרוגים, 4 פצועים באירוע ירי באולם באולינג בטוראנס
קטטה שפרצה בקרב קבוצה של 20 שחקני כדורת הפכה קטלנית כשאחד או יותר מן הנצים שלף אקדח והחל לירות. למשטרה אין חשודים. ההרוגים הם בני 20+ שבילו במקום

שלושה אנשים נורו למוות וארבעה אחרים נפצעו בתקרית ירי מאוחר בליל אמש (שישי) באולם כדורת ( באולינג) בטוראנס שבמחוז לוס אנג'לס. המשטרה הגיבה לקריאה סמוך לפני חצות בנוגע ליריות מרובות באולם "גייבל האוס בול" בבלוק 2200 של הות'ורן בולברד.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אנשים שעדיין שיחקו במסלולים שכבו על הרצפה, מתחת לכיסאות, מאחורי הספסלים" (צילום: KTLA)

 

מותם של שלושה קורבנות הוכרז במקום ושניים מתוך ארבעת הפצועים הועברו לבית החולים. ההרוגים זוהו בידי קרובי משפחתם כרוברט מיקינס ואסטין אדוארדס, שניהם בני 28, ומייקל ראדפורד, בן 20. על פי עדים במקום, קבוצה של כ-20 איש שיחקו בכדורת יחד בעת שמחלוקת פרצה בין חברי הקבוצה, ובעקבותיה נשמעו יריות.

לא ברור אם היה רק יורה אחד או יותר. טרם בוצעו מעצרים בפרשה. "עם הגיעם, השוטרים מצאו מספר אנשים פצועים בתוך המקום", הודיעה משטרת טוראנס בהודעה לעיתונות. "השוטרים פתחו בפעילויות להצלת חיים, כולל עזרה ראשונה ושימוש במפעם (defibrillator). גם אנשי מחלקת כיבוי האש של טוראנס טיפלו בפצועים במקום".

צילומים גראפיים מתוך אולם הכדורת, שבוצעו באמצעות טלפונו של אחד הנוכחים, מראים שוטרים המגישים סיוע רפואי לאדם שנראה כירוי ושוכב על מדרגות המקום. ווס חמאד, תושב טוראנס בן 29, היה באולם הכדורת עם אחיינית בת 13 ועוד קרוב כשראה "קטטה ענקית פורצת".

 

יצא לבלות ונקטף ממשפחתו לעד. אסטין אדוארדס המנוח עם רעייתו ובנו (צילום: KTLA)

 

חמאד סיפר לתחנת KTLA כי הקטטה, שנמשכה כחמש דקות, חסמה את היציאה מן המקום והתדרדרה ל"תוהו מוחלט". חמאד תפס בידה של אחייניתו והחל לרוץ לעבר הצד המרוחק ביותר מן הכניסה לאולם הכדורת. "בזמן שרצנו, שמענו 15 יריות".

בזמן שעזב את המקום, ראה חמאד אישה בוכה מעל גופו של אדם שספג מספר יריות בראשו ובצווארו. עדה אחרת סיפרה כי "שחקנים צללו מתחת לספסלים. אנשים שעדיין שיחקו במסלולים שכבו על הרצפה, מתחת לכיסאות, מאחורי הספסלים, וחלקנו רצנו לתוך הבר".

נכון לשש בבוקר היום (שבת), המשטרה עדיין עסקה בחקירות במקום ואולם הכדורת נסגר לציבור בעת שקהל מפוחד נאסף מאחורי הסרט הצהוב בניסיון לברר אם אהוביהם נמצאים בפנים. "כרגע יש לנו בלשים בזירה שמנסים לברר את המניע לפשע ולזהות את החשודים", מסר דובר משטרת טוראנס. כל היודע דבר על האירוע מתבקש ליצור קשר עם משטרת טוראנס בטלפון 310-328-3456.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE