הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
אוקסיו-קורטז על ניסיון ההכפשה ברשת: "גם חברות קונגרס רוקדות!"
לקראת סוף השבוע פורסם סרטון שבו נראית חברת הקונגרס רוקדת בזמן שהייתה סטודנטית. מהביקורת הזאת היא יצאה מנצחת, ובגדול

ניסיון להביך את חברת הקונגרס החדשה של המחוז ה-14 של ניו יורק, אלכסנדריה אוקסיו-קורטז, באמצעות סרטון בן תשע שנים שבה היא נראית רוקדת, הפך לגל תמיכה אדיר בה ברשתות החברתיות. היא בחרה לתפוס את הגל הזה בכל הכוח.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


"הקומוניסטית יודעת-הכל האהובה של אמריקה". אוקסיו-קורטז (צילום: Shutterstock)

בסרטון, ששותף אלפי פעמים בימים האחרונים, נראית אוקסיו-קורטז, דמוקרטית בת 29 והאישה הצעירה ביותר שנבחרה אי פעם לקונגרס בארצות הברית, רוקדת על גג עם סטודנטים אחרים באוניברסיטת בולטון, כשהם משחזרים סצינות ריקוד מהסרט "מועדון ארוחת הבוקר" שיצא בשנת 1980.

מי שהחל את ניסיון ההכפשה של חברת הקונגרס הצעירה היה משתמש אנונימי בטוויטר בשם @AnonymousQ1776. הוא שיתף את הסרטון עם הכיתוב "הנה הקומוניסטית יודעת-הכל האהובה של אמריקה, מתנהגת כמו הטיפשה שהיא.

 

הסרטון המקורי, והתגובה

אוקסיו-קורטז סיימה את לימודיה בשנת 2011 עם תואר ביחסים בינלאומיים וכלכלה. ביום שישי הצטרפה חברת הקונגרס לגל התמיכה שעלה ברשתות החברתיות בשל ניסיון ההכפשה. היא פרסמה סרטון משל עצמה ובו היא נראית רוקדת עם חיוך ענק על הפנים מחוץ למשרד שלה.

"שמעתי שהרפובליקנים חושבים שאישה שרוקדת זה סקנדל", כתבה אוקסיו-קורטז, "חכו שהם יגלו שגם חברות קונגרס רוקדות! שיהיה לכם סוף שבוע נהדר".

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE