הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
טקסס: שני צעירים נעצרו בחשד לרצח ילדה בת שבע לפני שבוע
המשטרה עצרה שני צעירים בחשד ברצח, לאחר מידע מודיעיני שהגיע אל החוקרים וראיות שאימתו את המידע. אחד החשודים קשר עצמו למעשה

שבוע לאחר הרצח המחריד של ג'זמין בארנס בת ה-7 בטקסס, המשטרה עצרה שני חשודים במעשה. החשוד העיקרי, אריק בלאק ג'וניור, צעיר בן 20, בעקבות מידע מודיעיני שהגיע לידי החוקרים.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


ג'זמין בארנס על רקע הטנדר שאחריו מחפשת המשטרה (צילום: משרד השריף של מחוז האריס / מש' בארנס)

במהלך חקירת הרצח נתפסו ראיות שמאמתות את המידע המודיעיני שהביא ללכידתו של החשוד, והוא נעצר בלי אירועים חריגים במחוז האריס. על פי הדיווחים, בלאק קשר עצמו לרצח.

בנוסף, המשטרה עצרה חשוד נוסף בפרשה. לארי וודרוף, צעיר בן 24, נעצר בחשד למעורבות ברצח.

ג'זמין הייתה במכוניתה של אמה ביום ראשון שעבר, שהסיע אותה ואת שלוש אחיותיה לבילוי משותף.

אביה של הילדה, כריסטופר סבייה, התחנן בפני כל מי שהיה עד למעשה או יש להם מידע בנושא ליצור קשר. "אני רוצה שמישהו, כל מי שיודע משהו על הרצח של הבת שלי, פשוט לבוא ולדווח כאילו שזו היתה הבת שלכם", אמר. "פשוט שימו את עצמכם בנעליי ונעלי המשפחה שלי".

אמה של ג'זמין, לפורשה וושינגטון בת ה-30, נורתה בזרועה ושרדה. לבד מג'זמין היו ברכב שלוש בנותיה האחרות של וושינגטון, שגילן נע בין 6-15. הבת הבכורה היתה בכיסא הקדמי ליד אמה, ואילו שתי הילדות האחרות היו במושב האחורי. הצעירה מארבע הבנות סבלה פציעות משברי זכוכית בעקבות הירי.

 

"אש נורתה לתוך המכונית שלי". לפורשה וושינגטון, בבית החולים (צילום: איי. בי. סי.)

"אש נורתה לתוך המכונית שלי", סיפרה וושינגטון לתחנת ABC המקומית, KTRK. "והוא לא הפסיק שם. הוא האיץ לפנינו והמשיך לירות בנו". האם נשכבה על בתה הבכורה שישבה לצידה ברגע ששמעה את הירייה הראשונה, וכשהאש נפסקה דיווחו לה שתי הילדות מאחור, "אמא, ג'זמין לא זזה".

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE