הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
"אין לך מספיק כסף? תתביישי": קורטני קרדשיאן הכעיסה את המעריצים והתגובות אכזריות
"תפסיקי לקדם את הש** הרעיל הזה ואת ההתנהגות הרעילה הזו"; "אין לך מספיק כסף? תתביישי". קראו מה עשתה האחות הבכורה לבית קרדשיאן שהכעיס כל כך את העוקבים אחריה באינסטגרם

האחות הבכורה לבית קרדשיאן, קורטני, הצליחה להכעיס את העוקבים אחריה באינסטגרם, לאחר ששיתפה בתמונה בה היא מקדמת את השייקים של חברת Flat Tummy Shake, שמסייעים לזכות בבטן שטוחה. למרות שלפני מספר ימים אחותה, קים, ספגה לא מעט ביקורת על קידום השייקים של החברה, נראה שהיא לא עודכנה בעניין, משום שזה בדיוק מה שהיא עשתה באינסטוש והעוקבים שלה ממש לא מרוצים.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים




למקרה שלא ידעתם, קידום מכירות באינסטגרם שנוי במחלוקת, רבים טוענים שמשקאות תה או שייק להרזיה לא באמת יעילים. בו זמנית, הקידום שלהם תומכים ברעיון מזיק ומיושן, לפיו דיאטה אמורה לגרום לגוף להיראות בצורה מסוימת.

בכל אופן, המעריצים של קורטני לא חסכו ממנה ביקורת ובין התגובות הכועסות אפשר היה למצוא גם כאלה, כגון "תפסיקי לקדם את הש** הרעיל הזה ואת ההתנהגות הרעילה הזו"; "אני אוהבת אתכן, אך מה את עושה! את הולכת לשלשל במשך ימים. עכשיו יהיו בנות שירצו להחליף את הארוחות שלהן בשייקים, למרות שהן מושלמות כפי שהן!"'; ו"להפסיק לקדם משלשלים והפרעות אכילה, זה מגעיל, מטעה ואכזרי כלפי נשים צעירות".



אחרים טענו שקורטני בטח לא השתמשה במוצר בעצמה וכתבו, "את נראית מדהים, אך זה לא קשור לאשפה שאת מנסה למכור לנערות פגיעות. זה קשור בשעות של אימוני כושר, מאמנים, טבחים, מעצבים וכל מה שמגיע מהכסף שלך. אין לך מספיק כסף? תתביישי".

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE