הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
סן פרנסיסקו: קרונות הרכבת הישנים יורדים מהפסים, ואולי תוכלו לקנות אותם
הנהלת BART תדון על עתיד קרונות הנוסעים הישנים. בין האפשרויות: מכירה, הטבעה בים כדי ליצור שונית אלמוגים או תרומה לבתי ספר טכניים

יומם האחרון של קרונות הנוסעים הכסופים-כחולים שהסיעו עובדים, קונים ואוהדי ספורט מאז 1970 הולך ומתקרב.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אולי יהפכו לשונית אלמוגים. רכבת של BART (צילום: Shutterstock)

ביום חמישי ייפגשו חברי הנהלת Bay Area Rapid Transit כדי לדון בעתידם הקרוב של רוב 669 קרונות הנוסעים מסוג “Legacy”, שצפויים "לצאת לפנסיה" השנה.

מדובר באותם קרונות שכבר אי אפשר באמת לנקות, ואי אפשר באמת לראות מה קורה בחוץ דרך החלונות השרוטים.

439 מהקרונות המקוריים של BART, שנכנסו לשירות בשנת 1972 צפויים לצאת משירות בקרוב, כאשר השיא של הורדתם מהפסים תיערך באמצע 2020.

ומה צופה להם העתיד? ביום חמישי ישמעו חברי ההנהלה כמה אפשרויות בנושא: מכירת הקרונות למערכות תחבורה אחרות, גריטה ומיחזור, הקמת מוזיאון BART, או העברת הקרונות למוזיאונים קיימים, העברת קרונות לכוחות הביטחון לצורך תירגול מצבי חירום, העברת הקרונות כתרומה לבתי ספר טכניים לצורכי תרגול, מכירת הקרונות והפיכתם לבתים ולמקלטים, מכירת או תרומת הקרונות למיזמי אומנות, מכירת הקרונות כמזכרות, שמירת חלק מהקרונות לשימוש מיוחד או קבירתם באוקיינוס כדי ליצור שונית אלמוגים ייחודית.

את הקרונות הישנים מחליפים לאט לאט 775 קרונות חדשים, בתהליך שהתחיל לפני שנה. בסוף השנה שעברה ניתן היה לראות על הפסים עשרה קרונות חדשים. עד האביב הקרוב, BART צפויה לקבל עשרה קרונות בכל חודש, ובסוף השנה יהיו מאתיים קרונות חדשים לרווחת התושבים.

ודף הקרונות ייצור בעיית איחסון, כך שיש צורך לבחון מה עושים עם הקרונות הישנים ביותר.

הפגישה שתיערך ביום חמישי תהיה אינפורמטיבית בלבד, וחברי ההנהלה יחליטו על גורל הקרונות הישנים בהמשך.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE