הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
דייט מהגיהנום: קיבל 159,000 הודעות ואיומי רצח לאחר מפגש בודד
חצי שנה לאחר שנחשף כי ג'קלין אדס שלחה עשרות אלפי הודעות לגבר לאחר דייט בודד, השבוע נודע כי המספר האמיתי עולה על 150 אלף. בין ההודעות: "רוצה להפוך את הכליות שלך לסושי" ו-"הו, מה הייתי עושה לדם שלך". משפטה יחל בחודש הבא

בראשית חודש מאי האחרון נעצרה ג'קלין אדס, תושבת העיר פיניקס (אריזונה), בחשד להטרדה, וזאת לאחר שנטען כי שלחה לא פחות מ-65,000 הודעות טקסט לגבר שיצא עמה לדייט בודד. השבוע נודע שאדס שלחה לא פחות מ-159,000 הודעות, לרבות אחת שבה טענה שהוא רוצה "להפוך את הכליות שלו לסושי".

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אדס (צילום: רויטרס / יוטיוב)

 

על פי החשד, כמות ההודעות העצומה נשלחה אל הגבר, שזהותו לא פורסמה, במשך 10 חודשים בתום דייט בודד. כאמור, בחודש מאי בא הקץ למסכת היסורים לאחר שאדס נעצרה, הואשמה באיומים, סטוקינג והטרדה, והוחזקה במעצר ללא ערבות. הסיבה לסירובו של השופט בתיק לקבוע סכום לשחרורה בערבות, הוא שאדס כבר נעצרה בפרשה בחודש אפריל, לאחר שהקורבן ראה במצלמות האבטחה שהתקין כי היא רחצה באמבט שלו בהיעדרו. אדס נעצרה אז כשסכין קצבים גדולה ברשותה, אולם שוחררה ולא הופיעה למשפט שנקבע לה.

על פי מסמכי בית הדין, לאחר אותו דייט בודד פיתחה אדס אובססיה בנוגע לאיש, והחלה לפקוד את ביתו ומקום עבודתו ולהפציץ את הטלפון שלו בהודעות טקסט, שמספרן הגיע לעתים עד 500 ביום. בקיץ 2017 התקשר הקורבן למשטרה כשמצא את אדס חונה מול ביתו, והם הרחיקו אותה משם. לאחר תקרית זו, החלו הודעותיה ללבוש נימה מאיימת יותר: "הו, מה הייתי עושה לדם שלך ... הייתי רוצה להתרחץ בו", נאמר בהודעה אחת. באחרת כינתה האישה את עצמה "היטלר החדשה", ובשלישית כתבה "לעולם אל תנסה לעזוב אותי... אני אהרוג אותך... אני לא רוצה להיות רוצחת". כשנעצרה אמרה אדס לשוטרים שלעולם לא היתה פוגעת במושא האובססיה שלה, וכי שלחה לו את ההודעות מפני שלא רצתה שיעזוב אותה.

בחודש הבא יחל המשפט בעניינה של אדס, ובינתיים עורכי דינה מנסים לשכנע את ביהמ"ש שהיא אינה כשירה לעמוד לדין. 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE