הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
האם יוכתר אלוף MMA ישראלי ב-2019?
נתן לוי, שהתחיל בקראטה בהרצליה וכובש לאיטו את עולם אמנויות הלחימה המשולבות באמריקה, מעריך שעד סוף השנה יהיה מוכן לקרב על אליפות ה-LFA במשקל נוצה. ואחרי זה? לליגה של הגדולים, ה-UFC

לוחם אמנויות הלחימה המשולבות הישראלי נתן לוי ינסה לשפר את מאזנו המקצועי לשלושה ניצחונות מול אפס הפסדים כשיתמודד מול הנרי בראהונה (ניצחון ושלושה הפסדים) באירוע LFA 58 שייערך ב-25 בינואר במלון הקזינו Route 66 באלבקרקי שבניו מקסיקו.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


מכוון לטופ, ורוצה לרשום תואר ראשון עוד השנה. נתן לוי (צילום: Fighter Digest)

 

כפי שדיווחנו לפני מספר חודשים, לוי פתח את הקריירה המקצוענית שלו אשתקד עם שני ניצחונות בהכנעה. כחובב רשם מאזן חלק של ארבעה ניצחונות ללא הפסד, ביניהם שתי הכנעות ונוקאאוט טכני אחד. לוי, תוצר של חממת "סינדיקט MMA", שואף לכתר ה-LFA במשקל נוצה, בו איש אינו מחזיק כרגע, והוא מתכוון להגשים את המטרה עד סוך שנה זו.

לוי מתכוון להתמודד בשלושה או ארבעה קרבות בשנה האזרחית הקרובה, והוא מרגיש שיהיה מוכן להתמודד על התואר בקרב החמישי או השישי שלו כמקצוען. בראיון לאתר MMASucka אמר לוי כי הוא מרגיש שיהיה מוכן מבחינה מקצועית לקרב על חגורה מוקדם יותר, אולם אינו רוצה למהר מדי. "אני רוצה לרכוש ניסיון ואני רוצה להיות מוכן. הזדמנות לא שווה כלום אם לא מנצלים אותה. אני לא רוצה סתם להגיע לקרב על התואר. אני רוצה להגיע לקרב על התואר ולנצח".

תואר הלגאסי פייטינג אסוסיאיישן רחוק מלהיות פסגת חלומותיו של הלוחם הישראלי המוכשר. משם, הוא רוצה להגיע ל-UFC ולהתמודד מול הגדולים. זו אחת הסיבות שחתם ב-LFA. "הרבה מכוכבי ה-UFC של היום התחילו ב-LFA, אז יש קשר ברור. זה מקום טוב לגדול".

 

האיש שלנו ב-MMA מטפל ללא בעיות מיוחדות בקאמרון אנדרהיל, ב-LFA 45 שנערך ביולי השנה

 

סיבה נוספת בגללה לוי מרוצה מהחלטתו לחתום ב-LFA היא הגישה המקצועית של הארגון. "הם מתייחסים ללוחמים יפה. היו לי הצעות מהפקות שלא רצו לשלם לך על הטיסה, על המלון. כאן מבינים שיש הוצאות נלוות והם מנסים לעזור לך. שלא לדבר על זה שהם משודרים בטלוויזיה והם אחת ההפקות המובילות היום בענף".

לוי התחיל את דרכו בעולם אמנויות הלחימה בקראטה בהרצליה, לשם עברה משפחתו מפריז בה נולד. אולם לתחושתו הוא התפתח מאז ללוחם אמנויות משולבות במלוא מובן המלה - וההוכחה היא ארבע ההכנעות המעטרות את המאזן שלו. "ניצחתי בהכנעה, ניצחתי עם חניקות ובריחים וריתוקים של היאבקות, ניצחתי במכות, אז אני לא חושש להילחם בשום מקום", הוא אומר.

 

ניצחון מקצועני ראשון, ביוני השנה

 

לוי חוזה שהוא ישתמש בכישוריו המגוונים כדי לגבור על בראהונה, למרות שהחמיא לכוח העמידה של יריבו הבא. "יש לו סנטר קשה, אבל אם זה יישאר על הרגליים אני חושב שאני הרבה יותר מדי מהיר עבורו. הוא מרושל מדי. אם זה יילך לקרקע יהיה לי קל עוד יותר. אני כן חושב שהוא קשוח מאד. אני נותן לו את זה. אני אצטרך לתת את כולי כדי לנצח אותו, אבל זה מה שאעשה".

האם 2019 תהיה השנה בה יוכתר לראשונה אלוף עולם ישראלי ברמה כלשהי של אמנויות הלחימה המשולבות? אם זה תלוי בנתן לוי, אתם יכולים להמר על זה. אבל גם בלי להמר, לעודד תמיד אפשר, ואנחנו נמשיך לעקוב, לעדכן ולהחזיק ללוי אצבעות ב-25 בחודש. תחנה ראשונה בדרך ליעד: אלבקרקי.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE