הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
ניו יורק: שוטר ושוטרת בגדו בבני זוגם - המשטרה לקחה את הנשקים מכולם
הרומן הזה יכל להסתיים הרבה יותר רע, והמשטרה נאלצה להחרים נשקים של ארבעה מאנשיה כדי שלא יפגעו זה בזה. ככה זה ששני שוטרים בוגדים בבני זוגם - גם הם שוטרים

סמל במשטרת ניו יורק בוגד בחברתו השוטרת עם שוטרת אחרת, שבוגדת בבן זוגה - שגם הוא שוטר. מבולבלים? לא מפתיע. גם במשטרה פחדו מהבלבול הזה, ולכן החליטו לקחת את הנשק של ארבעת השוטרים - שני הבוגדים ובני זוגם - מחשש שהם יהרגו אחד את השני.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


השוטרת הנבגדת העלתה את התמונות המרשיעות לאינסטגרם. וורלי וגלארדו

סמל קנדו וורלי, בן 40, והשוטרת סטפני גלארדו, 33, הצטרפו ליחידת התגובה המהירה של המשטרה המקומית כאשר היה ביניהם סטוץ בשנה שעברה. כך עולה ממסמכים פנימיים של המשטרה.

הסוד של השניים נחשף כאשר חברתו של וורלי, טאייס קופין, מצאה תמונות מרשיעות בטלפון הסלולרי שלו. באחת התמונות נראים שני הבוגדים כאילו יצאו יחד ממקלחת. בתמונות אחרות, השניים נראים מתנשקים ומתחבקים.

מתוך רצון לנקמה, קופין, בת 41, פרסמה את התמונות בחשבון האינסטגרם של וורלי, עם הכיתוב "אמרתי לחברה שלי שאני אוהב אותה 10 פעמים לפני שז***תי את זאת", וגם "היא האישה של מישהו, היא לא האישה שלי. יש לי אחת, וזו לא היא".

ביום שאחרי חג המולד, הזהיר וורלי את המאהבת שלו, בזמן שהיה המפקד שלה, כי התמונות פורסמו ברשת, והמשטרה גילתה את הבגידה כמה ימים אחר כך.

גראלדו הודתה ברומן שיש לה עם וורלי, אך היא הוסיפה כי היא נפרדה מבעלה, כריסטין גלארדו, בן 28, בחודש מרץ למרות שהם עדיין חיים יחד ומגדלים במשותף את בתם בת ה-20 חודשים. לדבריה, פרט לכמה נשיקות, הקשר בין וורלי לבינה אינו אינטימי.

הדוח הפנימי של המשטרה מגלה כי הוחרמו תשעה כלי נשק מכל ארבעת השוטרים בשל "אירועים שאינם משמעתיים", סעיף שמאפשר לקחת נשק משוטרים בעקבות "לחץ כתוצאה ממצב משפחתי או אחר".

גורם במשטרה אמר לניו יורק פוסט כי הנסיבות העלו את "האפשרות לתוצאות אלימות כתוצאה מהבגידה, ולכל המעורבים יש גישה לנשק".

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE