הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
סיכום היום בבורסה: המדדים עלו, חברות הטכנולוגיה מתאוששות
אחרי ימים רבים של טלטלות, היום המסחר התנהל על מי מנוחות, באופן יחסי. החברות בקבוצת FAANG רשמו עליה בערך מנייתן; המשקיעים יאזינו לדברי הנשיא הערב בתקווה שיודיע על סופה של ההשבתה

המסחר בבורסה בניו יורק ננעל לפני זמן קצר במגמות חיוביות, ושלושת המדדים החשובים הוסיפו לערכם על רקע עליות במניותיהן של אפל ואמזון.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


הבורסה בניו יורק (צילום: Shutterstock)

 

בקרב סוחרי המניות ישנה תחושה של אופטימיות שסין וארה"ב יגיע לסיכום על הסכם סחר חדש ביניהן, דבר שהוביל לעליות במדדים. הדאו ג'ונס הוסיף 256.44 נקודות לערכו וננעל על 23,787.79 נקודות. ה-S&P500 עלה ב-24.72 נקודות והגיע ל-2,574.41 ואילו מדד הנאסד"ק טיפס ב-73.53 נקודות וננעל על 6,897.00 נקודות.

מנכ"ל אפל, טים קוק, ניסה למזער נזקים בעקבות ההודעה שהובילה בשבוע שעבר לצניחת המנייה, דבר שככל הנראה הצליח שכן המנייה של אפל טיפסה ב-2.3% והגיע ל-150.75 דולר ליחידה. יתר החברות בקבוצת FAANG, חברות הטכנולוגיה המובילות, רשמו עליות במנייתן, ביניהן פייסבוק (2.9%) ואמזון (1.8%).

מוקדם יותר היום צייץ הנשיא טראמפ כי "השיחות עם סין מתקדמות בצורה טובה", דבר שככל הנראה סלל את הדרך לעליות בבורסה. חוסר הוודאות בעקבות השבתת הממשל הפדרלי גורמת לחשש כבד בקרב המשקיעים וסוחרי המניות, אך יתכן שנאומו של טראמפ ישכיח את החשש.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE