הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
"לא אכפת לי מאנס ילדים סדרתי": ג'ון לג'נד מסביר את פשר הצילום שלו עם הארווי וויינשטיין
לאחר שהשתתף בסרט הדוקומנטרי “Surviving R. Kell” המספר על ההתעללות המינית שביצע לכאורה הזמר ר. קלי, לג'נד מסביר מדוע הצטלם עם וויינשטיין בפסטיבל הסרטים Sundance, בשנת 2016

הזמר, ג'ון לג'נד, היה בין הכוכבים הבודדים שהשתתפו בסרט הדוקומנטרי, “Surviving R. Kelly”, שעוסק בהתעללות המינית שביצע לכאורה הזמר ר. קלי. לאחרונה נשאל לג'נד בטוויטר על תמונה בה הוא מצולם יחד עם איש תעשיית הקולנוע, הארווי וויינשטיין, בפסטיבל הסרטים Sundance, בשנת 2016.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים




לג'נד השיב, "צילמתי את התמונה ועבדתי עם הארווי כמה פעמים לפני שההתעללות שביצע היתה ידועה לי ולשאר העולם. מאז שנחשף במעשיו, החברה והקריירה שלו נהרסו ובצדק והוא הועמד לדין. נשמע כמו משהו שצריך לקרות ל-ר. קלי".

בציוץ נוסף ביקש לג'נד מאנשים שחושבים שקלי חף מפשע, שלא לערב אותו שוב. "אם אתם רוצים לגונן על קלי ולהתעלם מכל הסיפור של הנשים האלה, תאמרו את זה. אל תעלו כמה תמונות ישנות שלי ושל מישהו אחר".  


לאחרונה, קלי נמצא תחת חקירה פלילית בג'ורג'יה, באשמת התעללות מינית בקטינים. לאחר שלג'נד השתתף בסרט דוקומטרי הוא כתב, "לכל מי שאומרים לי שאני אמיץ על שהשתתפתי בדוקומנטרי, זה לא מרגיש מסוכן בכלל. אני מאמין לנשים האלה ולא אכפת לי בכלל מאנס ילדים סדרתי".

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE