הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
הזמנה לחתונה: האם מייגן מרקל והנסיך הארי ישתתפו בחתונה של אחיה?
למרות שלא הוזמן לחתונה המלכותית של מייגן והארי, תומס מרקל ג'וניור, לא שומר לאחותו הקטנה טינה. הוא מזמין אותה לחתונה שלו ועושה כמיטב יכולתו לאחד בין בני המשפחה המסוכסכים

אחיה למחצה של מייגן מרקל, תומס ג'וניור (52), הזמין את אחותו הקטנה לחתונתו, בניסיון לפתור את הסכסוך בינה לבין שאר בני המשפחה. האח סיפר, כי הוא וארוסתו, דרלין בלאונט, שלחו הזמנה לדוכס ולדוכסית של סאסקס בתקווה "שנוכחותם באירוע תסייע להניח לעבר ולהשאיר את הסכסוכים מאחור, על מנת להיות משפחה קרובה יותר".

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים




מרקל ג'וניור אמר עוד "פתיחת השנה החדשה עם הקירוב בין בני המשפחה שלנו זו בהחלט אחת המשימות שעל רשימת המטלות. זה חשוב מאוד". בנוסף, הוא מאמין שהחתונה שלו "תהיה זמן מושלם עבור מג להיפגש עם אבא שלי". חלף זמן רב מאז שמייגן נפגשה עם אביה, שממשיך לקונן על היחסים המתוחים עם הדוכסית ההריונית. ככל הנראה השיחה האחרונה בין השניים התקיימה בחודש מאי שעבר, לפני החתונה שלה ושל הארי.

למרבה הצער, תומס מרקל האב לא היה מסוגל להשתתף בחתונה המפוארת, בגלל בעיות בריאות. זאת, בעוד שתומס מרקל ג'וניור פשוט לא הוזמן. אך מההזמנה האמורה נראה שהוא לא שומר טינה לאחותו הקטנה. אם הדוכס והדוכסית יבחרו להשתתף בחתונה, שצפויה להתקיים ברינו או בלאס וגאס, שבנבדה, תומס וארוסתו אומרים שזה יהיה "מרגש למדי". זאת, בייחוד משום שדרלין חשבה שתומס משקר לה על יחסיו לבת המלוכה החדשה.



עדיין לא נאמרה מילה באשר להשתתפות של מייגן והארי, אך לא סביר שהדוכסית תיסע למדינות אחרות באותה תקופה, משום שהיא צפויה להיות בשליש האחרון להיריון שלה. בנוסף, לשניים יש חובות מלוכה לבצע.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE