הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
זכה ב-10 מיליון דולר בלוטו, שותפו ניסה לפדות את הכרטיס הזוכה
תושב קליפורניה סבר שזכה ב-10 אלף דולר, סכום לא מבוטל, אך הכרטיס הזוכה נגנב מחדרו בזמן שישן. היות ששסיפר לשני שותפיו, עלה אצלו החשש כי מדובר באחד מהם. השותף שגנב את הכרטיס הגיע למשרדי הלוטו וגילה שמדובר בזכייה ב-10 מיליון דולר

אדול סאוסונגיאנג בן ה-35, תושב העיר וואקאוויל (קליפורניה), נעצר השבוע לאחר שניסה לפדות כרטיס לוטו שזכה בעשרה מיליון דולר אשר נרכש ע"י שותפו לדירה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


סאוסונגיאנג ביציאה ממשרדי הלוטו בסקרמנטו, שלשום (צילום: משטרת וואקוויל)

 

האירוע המשונה התרחש בחודש שעבר, אך רק שלשום נעצר סאוסונגיאנג. על פי המשטרה המקומית, סאוסונגיאנג גר בדירה עם שני שותפים. אחד מהם רכש כרטיס לוטו ב-30 דולר ב-20 בדצמבר וגילה שזכה בסכום של 10,000 דולר. כבר באותו ערב החליט לספר לשני השותפים שלו על הזכייה, ולמחרת בבוקר הוא הגיע למשרדי הלוטו בעיר כדי לקבל את כספו. אלא שאז אמרו לו אנשי הלוטו כי הוא זכה בדבר מאחר והמספרים לא תאומו לאלה שהוגרלו. "ישר עלה החשד אצל הקורבן שאחד משני השותפים גנבו את הכרטיס בזמן שישן, והוא התקשר למשטרה ודיווח על הגניבה באופן מיידי", כתבה המשטרה בדוח המעצר של סאוסונגיאנג.

סאוסונגיאנג לקח את הכרטיס הזוכה וניגש למשרדים המרכזיים של חברת הלוטו בבירת קליפורניה, סקרמנטו. שם נאמר לו שהזכייה שווה 10,000,000 דולר ולא 10,000. בשלב זה התערבה המשטרה והודיעה לחברת הלוטו כי קיים חשד שהכרטיס נגנב. היות שגם ככה כל זכייה העולה על 600 דולר נבדקת לעומק, במהרה הבינו המשטרה ואנשי משרד הלוטו כי סאוסונגיאנג לא רכש את הכרטיס, וזאת לאחר שבחנו את צילומי האבטחה מהסניף בו הכרטיס הזוכה נרכש.

סאוסונגיאנג לא היה מודע למתרחש, ובשבוע שעבר קיבל הודעה שהצ'ק שלו יהיה מוכן במשרדי הלוטו בסקרמנטו ביום שני. "במקום לחגוג את הזכייה הוא נעצר ע"י בלשי משטרת וואקאוויל", נמסר מהמשטרה. לא ידוע אם שותפו לדירה של סאוסונגיאנג, שזהותו לא פורסמה, הגיע כדי לקבל את סכום הזכייה העצום.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE