הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
אחרי 25 שנות נישואין: ג'ף בזוס ואשתו מתגרשים
מייסד אמזון הודיע בטוויטר, ביחד עם אשתו מקנזי, על ההחלטה ההדדית לסיים את הקשר ביניהם. "נמשיך בחיים המשותפים שלנו כידידים". בני הזוג הכירו בתחילת שנות ה-90, זמן קצר לפני שייסד את ענקית הסחר המקוון

מייסד אמזון, ג'ף בזוס, ואשתו מזה 25 שנים, מקנזי, החליטו להתגרש, כך על פי ציוץ של האיש העשיר בתבל שעלה בבוקר יום רביעי.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


ג'ף ומקנזי בזוס (צילום: סקיי)

 

"אחרי תקופה ארוכה של חיפוש אחר אהבה והפרדה זמנית, החלטנו להתגרש ולהמשיך בחיים המשותפים שלנו כידידים", נכתב בציוץ.

בזוס בן ה-54 נשא למקנזי בת ה-48 בשנות ה-90 המוקדמות, שנים בודדות לפני שהם עברו מערבה ופתחו חברה קטנטנה בשם "אמזון".

"אנחנו מרגישים ברי מזל שמצאנו אחד את השני, ואנחנו אסירי תודה על כל השנים שבהן היינו נשואים. לו היינו יודעים שניפרד כעבור 25 שנים, בכל זאת היינו עושים את זה שוב", נכתב בציוץ. לבני הזוג הון אישי המוערך ב-173 מיליארד דולר כאשר רוב רובו הגיע ממניות שבני הזוג מחזיקים באמזון. 

מקנזי היא סופרת ובוגרת אוניברסטת פרינסטון, ובשנה האחרונה שבה החברה פעלה היא סייעה לבעלה בכך שניהלה את החשבונות במשך שנה שלמה. כעת נותר לראות כיצד יתחלקו בני הזוג בהון העצום, ויש הטוענים שבזוס יבקש לרכוש ממקנזי את המניות שתקבל. בכל מקרה, לעולם לא נדע שכן ספק רב אם פרטים כלשהם מהסכם הגירושים יגיעו לציבור, כך על פי עורך הדין ברנרד קלייר אשר ייצג את ג'ודית ג'וליאני בגירושיה מראש עיריית ניו יורק בעבר.

המנייה של אמזון עלתה ב-0.2% אך כמובן שאין לכך שום קשר להודעת הגירושים. "לא אמורה להיות השפעה כלשהי על החברה או על המניות", אמר טופ פורטה, אנליסט בכיר בחברת הייעוץ DA Davidson. 

בשנה שעברה דיבר בזוס על חשיבותה של מקנזי בהקמת אמזון: "כשיש לך אנשים שתומכים בך, כמו מקנזי, אתה יכול לקחת סיכונים גדולים יותר", הוא אמר.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE