הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
עובדי הממשל הפדרלי לא מקבלים משכורת, ומבקשים עזרה מהציבור
למרות שאין הכנסות, ההוצאות ממשיכות כרגיל, ועובדים רבים מוצאים עצמם בבעיה. רוב העובדים פונים לאתרי מימון המונים כדי לבקש סיוע של כמה מאות דולרים, ויש כאלה שמבקשים סיוע גבוה יותר

עובדי ממשל פונים לציבור כדי שיסייעו להם לשלם את החשבונות בזמן שביתת הממשל. עובדים רבים בממשל הפדרלי, שלא מקבלים את משכורתיהם בגלל ההשבתה החלקית - כמו גם עובדים אחרים שמקבלים תשלומים מהממשל הפדרלי - מחפשים דרכים כדי להתמודד עם ההוצאות שממשיכות כרגיל, למרות שההכנסות שלהם נפגעו.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אם הממשל לא ישלם משכורות, אולי הציבור ישלם. אתר GoFundMe (צילום: Shutterstock)

עובדים פונים לאתרי אינטרנט כגון GoFundMe כדי לבקש מהציבור עזרה החל מתשלומים למזון לתינוקות, ועד עזרה בתשלום המשכנתא. כמה מהם פונים אל הציבור בבקשות סיוע למשפחותיהם, ומבקשים מהציבור "להציל את אמא", ויש מי שכתב ש"ההשבתה מטביעה אותי".

'ולי בור, קבלנית מקנזס סיני אספה בעזרת הציבור קרוב ל-11 אלף דולר, יותר מפי שניים מהסכום שביקשה. היא פנתה למימון המונים בבקשת עזרה מכיוון שהיא אם חד-הורית עם שני ילדים, והיא אף הופיע ברשת CNN בעקבות המהלך שיזמה.

באתר האינטרנט GoFundMe יש כאלף קמפיינים לגיוס יותר ממאה אלף דולרים כדי לסייע לעובדים שנפגעו מהשבתת הממשל. עם זאת, רוב הקמפיינים לא מבקשים יותר מכמה מאות דולרים, רק כדי לעבור את התקופה הקשה הזו.

איש משמר החופים, ג'נטון לואיס מסטייטן איילנד, מבקש מהציבור סיוע של 4,000 דולר עבור "חשבונות ושכירות". ספארקל ג'ונס-היירסטון מיונקרס אמרה כי היא זקוקה לעשרת אלפים דולר בחירום, מכיוון שהיא חיה ממשכורת למשכורת. עד כה, היא גייסה 70 דולרים בסך הכל.

שנם גם עובדים שמציינים כי הם מחויבים לעבוד בהשבתה החלקית, אך לא מקבלים משכורת בתמורה לעבודתם.

 

יבקר בגבול, אבל לא מאמין שזה ישנה משהו. הנשיא טראמפ (צילום: Shutterstock)

בינתיים, הנשיא דונלד טראמפ מעביר את המאבק על החומה ממש אל גבול ארצות הברית-מקסיקו, בניסיון להדגיש את החשיבות של החומה, לאחר שהמשא ומתן עם הדמוקרטים התפוצץ בעקבות הדרישה שלו לממן את החומה.

"אמרתי ביי ביי", צייץ הנשיא בטוויטר לאחר שיצא מהפגישה עם ראשי המפלגה הדמוקרטית. בינתיים, אלפי עובדי הממשל מקווים שיוכלו לקבל את המשכורת הקרובה שלהם, שאמורה להיכנס מחר.

טראמפ יגיע היום (חמישי) למקאלן, טקסס, כדי לבקר עמדה של משמר הגבול ולדון בביטחון הגבולות, ולקבל תדרוך על אבטחת קו הגבול. זאת, למרות שהנשיא עצמו הביע חוסר ביטחון בכך שצעדיו יובילו לשינוי בדעתם של חברי הקונגרס הדמוקרטים. הוא דורש מהם לאשר 5.7 מיליארד דולר למימון החומה, שהייתה הבטחת בחירות עיקרית במירוץ לנשיאות בשנת 2016.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE