הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
עכשיו גם זה על הפרק: דוקומנטרי על שני הילדים שהאשימו את מייקל ג'קסון בהטרדה מינית
"הסרט הוא ייצור מזוויע נוסף וניסיון שערורייתי ופאתטי לנצל את מייקל ג'קסון ולהרוויח מדמותו". כך נכתב בהודעה שפרסמו מנהלי עזבונו של ג'קסון בה גינו את הסרט התיעודי “Leaving Neverland"

לאחרונה התווסף לתכנית פסטיבל הסרטים, Sundance, הסרט הדוקומנטרי, “Leaving Neverland”, על המאשימים את מייקל ג'קסון המנוח. מארגני הפסטיבל הודיעו השבוע כי הדוקומנטרי על שני ילדים שהאשימו את ג'קסון בהתעללות מינית יוקרן בפסטיבל, שיחל ב-24 בינואר וימשך עד ה-4 בפברואר.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים




בתגובה של מנהלי עזבונו של ג'קסון גינו את הסרט וכינו אותו "עוד חידוש של ההאשמות חסרות שחר ובלתי מבוססות. זהו ייצור מזוויע נוסף וניסיון שערורייתי ופאתטי לנצל את מייקל ג'קסון ולהרוויח מדמותו". במכון Sundance הכריזו על הוספת הסרט על ג'קסון וגם על הוספת הסרט התיעודי, The Brink”, על סטיב באנון, יועצו לשעבר של נשיא ארצות הברית, דונלד טראמפ.



הסרט על ג'קסון מספר את סיפורם של שני גברים, שנמצאים כעת בשנות השלושים לחייהם. השניים החלו במערכת יחסים ממושכת עם ג'קסון כשהיו בני שבע ועשר שנים, בתקופה בה ג'קסון היה בשיא תהילתו. שמותיהם של המאשימים את ג'קסון בהתעללות מינית בסרט לא אושרו לפרסום. ג'קסון זוכה מאשמת הטרדה מינית בשנת 2005.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE